یک تولید کننده سنگ خبر داد

۲۲ هزار کارگر سنگ‌های ساختمانی بیکار شدند

یک تولیدکننده سنگ با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲۲ هزار کارگر در این بخش بیکار شده اند، گفت: ظرف این سه سال حدود ۷۵ درصد واحدهای تولیدی سنگ تعطیل شده است.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۴۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا مختاری  با اشاره به اینکه در حال حاضر بدترین روزهای فروش را پشت سر می گذاریم، اظهار داشت: در این چند سال اخیر رکود بخش ساختمان آسیب های زیادی را به تولیدکنندگان سنگ وارد کرده است به نحوی که تعداد زیادی از واحدها مجبور به تعطیلی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ظرف این سه سال حدود 75 درصد واحدهای تولیدی سنگ تعطیل شده است، افزود: مابقی هم با کمتر از 30 درصد ظرفیت و فقط برای روشن نگه داشتن واحدتولیدی خود فعالیت می‌کنند و هر روز باید هزینه های سنگین بیمه و مالیات را پرداخت نمایند.

این تولیدکننده سنگ تصریح کرد: تا پیش از این واحدهای تولیدی با حجم زیادی از سفارش ها روبه رو بودند اما امروز به دنبال مشتری هستیم و با ارائه تخفیف هایی سعی در فروش محصول برای گذران زندگی هستیم.

مختاری با اشاره به اینکه امسال مجبور شدم 16 کارگر خود را تسویه کنم، گفت: یک واحد تولیدی هم در اصفهان داشتم که با این شرایط بازار مجبور شدم آن را هم تعطیل کنم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 22 هزار کارگر در بخش سنگ‌های ساختمانی بیکار شده اند، اظهار داشت: وقتی یک واحد تولیدی سنگ تعطیل می‌شود شغل های وابسته به آن هم تعطیل می شوند که به همین دلیل آمار بیکاری این حوزه را باید بیشتر از 22 هزار نفر عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار