همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه ناحیه فارسان با خانواده طلبه شهید علی سلیمانی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۱۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه فارسان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه و تعدادی از کارکنان این ناحیه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم با خانواده طلبه شهید، علی سلیمانی دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار موسی انصاری، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت دانست.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه اسلام حماسه آفریدند و امروز ایشان وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

وی، افزود: این خانواده‌ها در دامان خویش شیر مردانی را پرورش دادند که سربازان اسلام شدند و در راه رضای حق تعالی، پاره های تن خود را تقدیم کردند و امروز نیز سربلند و مفتخر به این شهادت‌ها هستند.

حجت الاسلام محمدرضا علوی نیز در حضور خانواده شهید علی سلیمانی، گفت: هدف از این دیدار الگوگیری و یاد آوری روحیه ایثارگری، فداکاری، مجاهدت، تلاش شبانه‌روزی شهداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان، افزود: اگر جانفشانی افرادی چون شهید سلیمانی نبود آسایش و امنیت امروز برای ما و سایر مردم این کشور فراهم نمی‌شد، پس باید این امر را قدر دانسته و از خدمت گزاری به مردم و اسلام عزیز و کشور عزیزمان ایران دریغ نکنیم تا فردای قیامت شرمنده این شهدا نباشیم.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس به پدر شهید از صبر و بردباری و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم این شهید تجلیل شد.

ارسال نظرات