تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه امام حسین (ع) دلوار

همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه امام حسین (ع) دلوار با حضور جمعی از مسئولین سپاه و بسیج و ادارات بخش دلوار در سالن همایش های آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۰۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، مسئول دفتر امام جمعه شهر دلوار با اشاره به خصوصیات و ویژگی های علامه شهید مطهری گفت: مطهری از جمله شخصیتهایی است که فرزند زمان خود نبود که با رفتنش فراموش شود لذا با نگاهی به حیات پر برکت این شهید مشخص می شود که اثر گذاری شخصیت ایشان بعداز شهادتش بیشتر از زمان حیات وی بوده است.

حجت الاسلام زهرایی با اشاره به اثرات گرانبهای شهید مطهری خاطرنشان ساخت:تمام آثار شهید مطهری بدون استثنا مفید فایده است چرا که این فطرت پاک ناشی از سلامت فکر و اندیشه، قدرت ایمان، و معرفت عمیق دینی و عملگرا بودن استاد مطهری می شود.

وی همچنین حضور در انتخابات را تکلیفی مهم و بزرگ برشمرد و گفت: در شرایط موجود منطقه که گروه‌های تکفیری توطئه می‌کنند، انتخاب فرد اصلح در انتخابات بسیار کارساز است.

زهرایی با اشاره به توسعه و پیشرفت در انقلاب‌اسلامی افزود: در عمر انقلاب اسلامی، تمام ارکان نظام در تصمیم‌گیری‌های مهم کشوری و قانون همیشه از طریق انتخابات مردمی تصمیم ‌گیری شده و انتخابات در کشور ایران امری است مقدس و هر رأی از هر یک از مردم تیروکمانی است در راستای کوری چشم دشمنان انقلاب.

در پايان اين مراسم معاونت های عقيدتي سياسي و تربیت آموزش سپاه دلوار ضمن تقدير و تشكر از زحمات مربيان عقيدتي و هاديان سياسي ، لوح تقدير و هدايايي به 60 نفر از ايشان اهدا نمود. حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي سپاه دلوار نيز از 10 نفر از معلمين و مربيان بسيجي و فرهنگي خود با اهدا جوايز و لوح تقدير تجليل نمود.

پایان خبر/


ارسال نظرات
آخرین اخبار