استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر توجه به ملاك فردي و اجتماعي نامزدها بیان داشت: کاندید اصلح فردی است که به ارزش‌های اسلامی، فرهنگی و انقلابی پایبند باشد.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۷۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، حجت الاسلام دهشت در همايش  گراميداشت هفته عقيدتي سياسي در بسيج و سپاه كه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ناحيه 5 مشهد برگزار شد، ضمن تبيين شخصيت والاي علامه شهيد مرتضي مطهري به بيان نكاتي در خصوص وظايف مردم در انتخاب اصلح اشاره كرد.
 
وي گفت: در انتخابات بايد ملاك فردي و اجتماعي نامزدها مورد بررسي قرار گيرد و در ملاك‌هاي فردي بايد ايمان، تقوا، اعتقادات و باورهاي ديني فرد تبيين شود.
 
حجت الاسلام دهشت در ادامه اذعان داشت: در ملاك‌هاي اجتماعي نامزدهاي انتخاباتي، بايد به باور و بعد سياسي افراد و رعايت ارزش‌هاي اصيل اسلامي و فرهنگي و انقلابي پرداخت از اين جهت كه نگاه آن‌ها بايد به داخل كشور و به استعدادها و ظرفيت هاي داخلي خودمان باشد نه نگاه به بيرون از كشور كه نهايت آن مسئله نفوذ است و حضرت آقا بارها تاكيد كرده و تذكر داده اند.
 
اين استاد حوزه و دانشگاه در خصوص شخصيت شهيد مطهري نيز گفت: با توجه به ملاك‌هاي قرآن كه در آيات آخر سوره مريم(س) اشاره شده شهيد مطهري چهره  ماندگار عصر حاضر بود كه عمل خالص و صالح و اعتقادات راسخ وي باعث شد كه خداوند نيز بعد از شهادتش ايشان را زنده و ماندگار كند و آثار ايشان باقيات صالحات زيبايي براي وي قرار گيرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها