نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:
کیایی نژاد گفت: شاید خیلی از بانوان بخواهند فرزندانشان تربیت قرآنی داشته باشند ولی خودشان نتوانند در این راه کار زیادی انجام دهند بنابراین باید کلاس های خاصی برای بچه ها در سنین پایین باشد.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۵۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت فعالیت های قرآنی مادران در تربیت فرزندان گفت: خود مادر ها باید به این امر توجه کافی داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید کانون هایی برای این منظور در نظر گرفته شود اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف، وزارت ارشاد باید کلاس هایی ترتیب دهند شاید خیلی از بانوان بخواهند فرزندانشان تربیت قرآنی داشته باشند ولی خودشان نتوانند در این راه کار زیادی انجام دهند بنابراین باید کلاس های خاصی برای بچه ها در سنین پایین باشد.

نماینده سابق مجلس با اشاره به نامه 31 نهج البلاغه بیان داشت: مولا علی(ع) در این نامه خطاب به امام حسن(ع) می فرمایند حسن جان به سراغ نونهالان جامعه برو چون اینها مثل زمین خالی هستند و هر چه بکاری همان را درو می کنی. روی سخن با امام حسن (ع) است ولی در واقع با تمام فرزندان معنوی است.

وی با تاکید بر اینکه در سنین پایین مسائل بهتر در ذهن می ماند گفت: معمولا اکثر دانشجویان وقتی وارد دانشگاه می شوند هیچ ذهنیتی از تربیت قرآنی ندارند و این نشان می دهد که خوب کار نشده و به این مسائل آنطور که باید و شاید پرداخته نشده است.

ارسال نظرات