در ۹دی شماره 267 ام می خوانید:
267 امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه 96 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۷۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، 267 امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه 96 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹ دی با عنوان «جهانگیری؛ نامزد انصراف طلبان» به مساله نامزدی جهانگیری و احتمال انصراف او به نفع روحانی یا انصراف روحانی به نفع او اشاره کرده و به شکستهای اصلاحات در این ماجرا پرداخته است..

عنوان پرونده ویژه انتخاباتی۹ دی در این شماره «دولت پیر دگرباره جوان خواهد شد» است که در آن یادداشتها و تحلیلهایی درباره نقد دولت فعلی و تبیین مواضع حجت الاسلام رئیسی آمده است. « «رئیسی» برای  خادمیِ جمهور»؛ « کُنسرت را مطرح می کنند تا کِرسنت فراموش شود» درباره مواضع و دیدگاههای حجت الاسلام رئیسی؛ سخنان نیکزاد در جمع فعالین ستادی حجت الاسلام رئیسی با عنوان « معلوم است که اقتصاد قبرستانی تورم ندارد»؛ «متهمی در لباس شاکی» درباره اظهارات جهانگیری؛ « تأیید رئیس قوه قضائیه بابت کمک میلیاردی ب.ز به ستاد بنفش»؛ «التماس روحانی به مردم محروم در روزهای آخر برای رأی آوری مجدد»؛ « دولت شیشلیک خورها، وزرای میلیاردی و فیش حقوقی 50 میلیونی» و ... برخی عناوین مطالب این پرونده است.

صفحه جریان شناسی 9 دی هم که از هفته قبل سلسله یادداشتهایی را از کامران غضنفری شروع به انتشار کرده پیرامون زندگی حسن روحانی، در این شماره و در بخش دوم با عنوان «روحانی حطاب به مقام اسرائیلی: خمینی افراطی است؛ باید به او سخت تر بگیرید» به نقش روحانی در دفاع مقدس، ماجرای مک فارلین و دیدار تکذیب نشده او با یک مامور موساد پرداخته است.

9دی 266 ام در صفحه اقتصاد متن نامه وزرا و مقامات دولتهای نهم و دهم به رئیس صدا  وسیما درباره خلاف گویی های دولت یازدهم درباره دولت قبل را با عنوان «پاسخ به 4 سال دروغ» منتشر کرده ست. همچنین در این صفحه گزارشی درباره ولخرج تر بودن دولت یازدهم نسبت به دولت قبل و گزارشی درباره مواضع جهانگیری در رد یارانه نقدی منتشر کرده است.

یادداشتها، گفتارها و تحلیلهایی از: آیت الله نوری همدانی، عبدالله شهبازی، دکتر مهدی جمشیدی، دکتر علی باقری، محمد ایمانی، عبدالله عبداللهی، مهدی خانعلی زاده، کمیل نقی پور و ... دیگر مطالب این هفته 9 دی را تشکیل می دهند.

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.  جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید.

ارسال نظرات