پدر شهید مدافع حرم در همزمانی افتتاح ستاد با سالگرد فرزندش انجام داد:
پدر شهید کمالی گفت: از مراسم سالگرد فرزندم گذشتم و به مراسم افتتاحیه ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی آمدم و امیدوارم این سید عزیز در انتخابات پیروز شود.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۶۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قربان کمالی پدر شهید مدافع حرم شهید سعید کمالی در مراسم افتتاح ستاد حامیان مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در مرکز مازندران اظهار کرد: اگر ستاد دیگری بود شرکت نمی‌کردم اما حجت‌الاسلام رئیسی فرزند حضرت زهرا(س) و پیرو ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه در برخی افراد کم‌رنگ شده است، افزود: برخی مسؤولان و کاندیداهای ریاست جمهوری با به‌کارگیری مفاسد اقتصادی و منافق می‌خواهند دل خانواده‌های شهدا را به‌درد بیاورند.

پدر شهید کمالی با بیان اینکه یکسری افراد می‌گویند مدافعان حرم نیاز نبود در سوریه حضور پیدا کنند و به شهادت برسند، اضافه کرد: مطیع رهبری هستم و اگر هم رهبری دستور دهند خودم و فرزندانم را راهی سوریه می‌کنم تا در راه دفاع از حریم اهل بیت به شهادت برسیم.

کمالی با بیان اینکه با دست خودم امضا کردم که فرزند دیگرم را به سوریه ببرند و نمی‌خواهم در آخرت مقابل حضرت زهرا(س) شرمنده باشم، بیان کرد: نباید دست از ولایت فقیه برداریم چون افراد بسیاری برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه دندان تیز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شما را به خدا حجت‌الاسلام رئیسی را تنها نگذارید و تا پیروزی ایشان را همراهی کنید، ادامه داد: امنیت در کشور بسیار بالا است و این مسأله را مدیون رهبری هستیم و نباید پشت ولایت فقیه را خالی کنیم.

پدر شهید کمالی در پایان گفت: از مراسم سالگرد فرزندم گذشتم و به مراسم افتتاحیه ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی آمدم و امیدوارم این سید عزیز در انتخابات پیروز شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها