تجلیل از فرهنگیان و برگزیدگان علمی در کیار

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم ، از فرهنگان نمونه و برگزیدگان جشنواره علمی در شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۵۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ این مراسم با حضور امام جمعه شلمزار، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، بخشدارمرکزی کیار، و جمعی از مسئولین محلی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی برگزار شد.

وی از پیگیری اعتبار 400 میلیون تومانی توسط دکتر کاظمی جهت هوشمند سازی مدارس چهار شهرستان حوزه انتخابیه اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ خبر داد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سلطانزاده نیز طی سخنانی با گرامیداشت یاد علامه شهید استاد مرتضی مطهری و تبریک روز معلم پیرامون شان والای معلم و جایگاه تعلیم و تربیت در اسلام مطالبی را بیان کرد.

وی، هدف از تعلیم و تربیت در ساختار خلقت الهی را انسان ذکر کرد و گفت: هدف غایی تعلیم وتربیت ازدیدگاه اسلام کمال و قرب الهی است و اگر فردی براساس آموزه های قرآنی و اسلام تربیت شود عوامل گمراه کننده نمی توانند خللی در اراده او ایجاد کنند.

گفتنی است:آقای اعرابی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم، معتمدترین قشر برای تربیت را معلمین خواند و با اشاره به این نکته که قدردانی از معلم نباید فقط به روز معلم محدود شود، گفت: تقدیر از معلم تقدیر از مقام علم و دانش است.

وی، افزود: در طول زمان نمی توان همسنگ و همترازی برای ارزش علم پیدا نمود.

اعرابی، ادامه داد: سپردن تربیت دانش آموزان تنها به مدرسه و کمرنگ شدن نقش اولیاء در این زمینه را از آسیب های جدی تعلیم و تربیت است.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم معلمین نمونه ، بازنشستگان و برگزیدگان آموزشگاهی و جشنواره های علمی با اهداء لوح تقدیر تجلیل شدند.

ارسال نظرات