خبرهای داغ:
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از برپایی كارگاه آموزشی «روان‌شناسی كودك از منظر اسلام» ویژه مربیان طرح ملی حفظ قرآن در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۶۲۹۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمیثم حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از برپایی كارگاه آموزشی «روان‌شناسی كودك از منظر اسلام» ویژه مربیان طرح ملی حفظ قرآن در شیراز خبر داد و گفت: این كارگاه طی دو بازه زمانی برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین دوره این كارگاه روز سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه همزمان با روز گرامیداشت مقام معلم در سالن عترت اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد.

حسینی زمان برگزاری دومین كارگاه را سه‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه جاری اعلام كرد و گفت: ۸۰ نفر از مربیان طرح ملی حفظ قرآن شهرستان شیراز در این كارگاه شركت كردند.

معاون فرهنگی اوقاف فارس هدف از برگزاری این كارگاه را ارتقای سطح علمی مربیان طرح حفظ در نحوه برخورد با كودكان و آموزش كودكان حفظ قرآن كریم عنوان كرد و گفت: البته ما برنامه‌هایی برای برپایی چنین كارگاهی برای تمام مربیان طرح ملی حفظ قرآن كریم در تمام شهرستان‌های فارس داریم كه در آینده آن را اجرا خواهیم كرد.

وی در پایان گفت: مربیانی كه در این كارگاه شركت كرده و می‌كنند، همگی از مربیانی هستند كه در این دوره چند ساله جهت جهت كسب آموزش‌های تخصصی به دوره آموزشی قم اعزام شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها