نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

مردم باید با حضور پرشور خود در پای صندوقهای رای مشارکت سیاسی خود را به جهان نشان بدهند

مردم باید با حضور پرشور خود در پای صندوقهای رای مشارکت سیاسی خود را به جهان نشان بدهند و تحقق این امر مهم اقتدارملی نظام را به دنبال دارد و می توانیم در مقابل دشمن عرض اندام کرده و به خود افتخار کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۶۲۶۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با جامعه کارگری استان زنجان با اشاره به فلسفه نامگذاری روز کار و کارگر اظهار کرد: کارگران در پیشبرد اهداف اقتصادی جامعه نقش بسزایی دارند.​

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های لازم مولد کارگران است، اضافه کرد: قرآن می‌فرماید، هر کس باید از نتیجه تلاش و کار خود در زندگی بهره‌مند شود.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های آمریکا ۳۸ سال است که آغاز شده است، گفت: وضع تحریم‌ها برای این بود که از رشد ایران جلوگیری شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه مردم مسلمان بوده و حلال و حرام را تشخیص می‌دهند، اضافه کرد: امروز ایران به عنوان یک قدرت اثرگذار با همه توطئه‌های دشمنان حرف اول و آخر را می‌زند.

وی با بیان اینکه امروز در کشور ۴.۵ میلیون دانشجو داریم، تصریح کرد: به همان میزان هیأت علمی رشد کرده و در توسعه سیاسی اقتصادی نیز فعالیت‌های مختلفی انجام شده است.

امام جمعه زنجان افزود: امروز همه باهم پشت سر ولی فقیه زمان در آستانه ایجاد یک حماسه بزرگ هستیم که هر چه مشارکت بیشتر باشد نشانه اقتدار نظام و افتخار قدرت ملی نظام و مایه عرضه اندام در برابر دوستان و دلسردی دشمنان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: مردم باید با حضور پرشور خود در پای صندوقهای رای مشارکت سیاسی خودرا به جهان نشان بدهند.

وی، افزود: در فرهنگ دینی کار ارزشی بوده و بیکاری هم ضد ارزش است و سربار جامعه بودن جفا است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یاد آورشد: هر کسی در سنگر کاری خود باید برای توسعه همه جانبه کشور فعالیت کند و دانشجویان در سنگر علم و کار گران هو در سنگر تولید برای توسعه کشور تلاش کنند.

خاتمی افزود: برای ساختن ایرانی آباد و مترقی باید همه دست در دست هم داده و پشت ولایت فقیه حرکت کنیم.

وی به انتخابات اشاره کردو گفت: مردم باید با حضور پرشور خود در پای صندوقهای رای مشارکت سیاسی خود را به جهان نشان بدهند و تحقق این امر مهم اقتدارملی نظام را به دنبال دارد و می توانیم در مقابل دشمن عرض اندام کرده و به خود افتخار کنیم.

ارسال نظرات