شبکه کودک هر روزه در نمایشگاه کتاب تهران به صورت زنده برای کودکان اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۵۶۲۵۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، این برنامه زنده که تحت عنوان "من یار مهربانم" و با همکاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت گرفته است؛ همه روزه راس ساعت هفده آغاز شده و تا ساعت هجده ادامه خواهد داشت.

این برنامه زنده که با هدف تقویت ارتباط گیری کودکان با کتاب و فرهنگ کتابخوانی اجرا می شود؛ با حضور خانم سارا روستاپور یا همان خاله سارا و شخصیتی جدید به نام آقای کتابی که از درون یک کتاب بیرون آمده است با بازیگری محمدرضا خوارزمی اجرا می گردد و به صورت تعاملی به مناسبت های مختلف کودکان را نیز به روی صحنه می کشاند.
در روزهای آتی در اين برنامه زنده مصاحبه هايي از نويسندگان و شعراي حوزه كودك همچون مصطفي رحماندوست و فعالان حوزه كودك و حاميان كتاب و كتابخواني همچون رامبد جوان و بهنوش بختياري و ... پخش خواهد شد.

همچنين در هر روز برخي از مجريان و چهره هاي فعال در حوزه كودكان همچون آزاده آل ايوب ، مهرداد نظام آبادي و مجريان و چهره هاي كانال پويا و نهال ميهمان اين برنامه زنده در نمايشگاه كتاب خواهند بود.

لازم به ذکر است برنامه "من يار مهربانم" دو پويش دانش آموزي را به راه انداخته است:
نخست: پويش "من و يار مهربانم" كه در آن از كودكان دعوت مي شود تا با كتاب و در حال كتابخواني عكس انداخته و عكس هاي خود را جهت نمايش در تلويزيون به شبكه كودك ارسال كنند.
دوم: پویش  "من دانايي هديه مي دهم"  که در آن از كودكان دعوت مي شود به مناسب نزديك شدن به نيمه شعبان به دوستان خود كتاب هديه دهند و يا كتاب هاي مازاد  استفاده خود را جهت هديه دادن به نيازمندان به نمايشگاه بياورند و با شعار "من دانايي هديه مي دهم" به دوستان خود در سراسر ايران عيدي دهند تا با كمك شبكه كودك به دست كودكان نيازمند برسد.

گفتنی است برنامه "من یار مهربانم" همزمان با اجرا در نمایشگاه کتاب به صورت زنده از آنتن شبکه كودك پخش می گردد و کودکان ایرانی مخاطب كانال پويا و نهال می توانند در سراسر کشور هر روز راس ساعت هفده باشبكه كودك به نمایشگاه کتاب سفر کنند.
ارسال نظرات