مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

خروج دو هزار نفر از مددجویان از بدنه حمایتی کمیته امداد در سال 95

یکی از دستاوردهای مهم کمیته امداد استان در حوزه توانمندسازی مددجویان در سال 95 ایجاد 2 هزار و 248 طرح اشتغال برای جامعه هدف بوده است .
کد خبر: ۸۸۵۶۲۱۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به خدمات ارائه شده در بخش های مختلف به مددجویان تحت پوشش این نهاد در سال گذشته  گفت: با همدلی و گفتمان سازی ومشارکت مطلوب خیران وهمراهی مناسب مسئولان خدمات قابل توجهی در سال گذشته به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ارائه شد .

هدایت صفری در این راهبرد اصلی کمیته امداد را توانمندسازی خانواده های تحت پوشش این نهاد با محوریت ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود : یکی از دستاوردهای مهم کمیته امداد استان در حوزه توانمندسازی مددجویان در سال 95 ایجاد 2 هزار و 248 طرح اشتغال برای جامعه هدف بوده است .

وی با اشاره به اینکه برای اشتغالزایی مددجویان در سال گذشته بیش از 23 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد و تسهیلات بانکی پرداخت شده است، اظهار داشت: برهمین اساس تعداد دوهزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان درسال 95 از بدنه حمایتی این نهاد خارج شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از هدف گذاری برای ایجاد چهار هزار شغل برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان در سالجاری خبر داد و تصریح کرد: رویکردکمیته امداد استان در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان در سال 96 ایجاد طرحهای اشتغال دانش بنیان ، نو و بدیع با توجه به ظرفیت های موجود در هر منطقه است .

وی تصریح کرد  ایجاد پنل های خورشیدی برای تولید برق  کشت  پرورش و جمع آوری گیاهان دارویی  کشت گل محمدی و پرورش شترمرغ از جمله این طرحهای مورد نظراست .

صفری رویکرد کمیته امداد استان را توسعه مشارکت و حضور بیشتر مردم در برنامه های این نهاد اعلام کرد و افزود  در تلاش هستیم با شفاف سازی فعالیت ها در همه بخش های کاری کمیته امداد و اعتماد سازی مناسب  اطمینان بخشی مردم شکل گرفته و زمینه مشارکت بیش از پیش آنها در تمامی برنامه های این نهاد فراهم شود .


ارسال نظرات