مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران بمناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی به دیدار حوزه های عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و هنگ مرزی شهرستان دهلران رفت.
کد خبر: ۸۸۵۶۱۹۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام مهدی مرادی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران، به همراه پرسنل حوزه نمایندگی این ناحیه بمناسبت هفته عقیدتی و سیاسی با حوزه های عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی و هنگ مرزی این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام مرادی در این دیدار اظهار کرد: 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فقید علامه شهید مطهری (ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است و مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران جهت تعالی معونیت و مسایل اخلاقی گام بر می دارد و در راه رسیدن به آرمان های انقلابی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: مبانی اخلاقی و معرفتی بر گرفته از اسلام و سیره پیامبر و ائمه معصومین است و مجموعه نمایندگی ولی فقیه در خصوص تحقق آن، وظیفه بسیار سنگین دارد. امروز ما با منش و اخلاق خود می توانیم الگوی مناسبی برای کارکنان سپاه، نیروی انتظامی، هنگ مرزی، بسیجیان و آحاد مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران بر ضرورت تعامل و همکاری در خصوص برگزاری دورههای بصیرت کارکنان و خانواده ها تاکید کرد.

وی افزود: بسیج و سپاه همواره بر تعامل با نیروهای مسلح تاکید دارد و ما نیز خرسند می شویم که برنامه های فرهنگی را با کارکنان نیروهای مسلح شهرستان دهلران به اشتراک بگذاریم.

به اشتراک قراردادن اسناد و مدارک دفاع مقدس، دعوت از کارکنان نیروهای انتظامی و هنگ مرزی شهرستان جهت حضور در نشستهای عقیدتی و سیاسی، همکاری بر چاپ کتب دفاع مقدس و دراختیار قرار دادن اقلام فرهنگی جهت استفاده کارکنان از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این دیدار بود.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار