خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

امیدواریم در انتخابات انسان های صالح انتخاب شوند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضور پرشکوه مردم در صحنه انتخابات باعث از میدان بدر شدن دشمنان می شود.
کد خبر: ۸۸۵۶۱۸۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با دعوت به رعایت تقوای الهی سیره زندگی علما و بزرگان را بهترین الگو و سرمشق برای مومنان عنوان کرد.

وی با اشاره به ادامه سلسله مباحث معاد یکی از موضوعات مهم در این خصوص را سوال و جواب فرشتگان الهی در عالم مرگ عنوان کرد و افزودمستحب است شخصی که از دنیا می رود تلقین و شهادتین فراموش نشود .

امام جمعه ارومیه اظهار داشتدر ادامه سلسله مباحث خانواده یکی از موضوعات مهمی که خانواده ها باید رعایت کنند این است که زوجین نباید به یکدیگر سوظن داشته باشند و بایستی با حسن نیت با یکدیگر رفتار نمایند.

وی تصریح کردسرپرست خانواده نیز بایستی هم پاسدار و هم پاسبان باشد بطوری که اعضای خانواده را از گزند صدمات جانی و مالی حفط نموده و با همسر و اعضای خانه به خوبی رفتار کند.

وی فرارسیدن میلاد باسعادت عالم بشریت حضرت مهدی عج را نیز تبریک عرض کرد و افزود همه ما مدیون امام زمان عج هستیم لذا بر همگان وظیفه است این ایام باعظمت را بصورت شکوهمند گرامی داشته و مراسمات باشکوهی را به همین مناسبت برگزار نمایند.

حجت الاسلام قریشی اظهار داشتکمیته امداد امام خمینی ره نیز به همین مناسبت صندوق های صدقه ای را به همین مناسبت تعبیه کرده که سنت حسنه ای بشمار می رود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به موضوع انتخابات نیز تکاتی را مطرح کرد و افزودیکی از موضوعات مهم در این راستا حضور گسترده مردم در صحنه است .

وی تصریح کردلذا اگر به مملکت و کشور خود ارزش قایل هستیم باید در این انتخابات حضور داشته باشیم .

وی تصریح کردحتی اگر با نظام هم مشکل وجود داشته باشد بخاطر امنیت و امان ماندن از هجمه و حیله دشمنان پای صندوق های رای حضور یاییم و به هرکسی که علاقه مند هستیم رای دهیم.

امام جمعه ارومیه گفتچراکه دشمن از همین حضور ملت می ترسد و تا زمانی که مردم در صحنه باشند جرات طمع به کشورمان را نحواهد داشت.

وی گفت لذا وظیفه شرعی و منطقی و عقلی است که پای صندوق های رای حضور یابیم.

وی تاکید کرداز طرفی نیز کوته فکری است که فکر کنیم با نیامدن به میدان وضع مملکت اصلاح می شود .

وی افزود برای دشمن اصلاح طلب و اصولگرا شیعه و سنی فرقی ندارد همانطوریکه الان در سوریه کودک بزرگ مرد زن فرقی نمی کند و همه زیر حمله های موشکی به خاک و خون کشیده می شوند.

وی دقت در معیارهایی که امام و رهبری در انتخاب کاندیدای اصلح مطرح نمودند را از ضروریات و نکات با اهمیت در حال حاضر عنوان کرد و گفتبراساس این معیارها انهایی را انتخاب کنید که برای مشکلات مملکت خود را سپر کنند و ارزش های اسلامی را ارج نهند.

وی گفتسعی کنند در بین جماعت تشویش و نگرانی ایجاد نکنند و تابع قانون و قانون مدار باشند.

وی گفت لذا بدبختی و سفاهت محض است که انسان پا روی خون شهدا و ارزش های انقلاب گذارد تا به قدرت و منصب برسد.

وی خاطرنشان کردهرکس که در این منصب و قدرت باشد نبایستی رسیدگی به فقرا را فراموش کنند و رعایت فرهنگ علوی را باید حتما مدنظر داشته باشند.

امام جمعه ارومیه افزوددرنهایت امیدواریم هم در ریاست جمهوری و هم شوراهای شهر و روستا انسانهای صالح انتخاب شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار