خبرهای داغ:

دیدار با امام جمعه خوی به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه

همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت استاد فرهیخته مطهری فرمانده سپاه خوی به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان و مربیان عقیدتی با امام جمعه شهرستان خوی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۵۶۱۷۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزار ی بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در این دیدار ضمن تبریک هفته عقیدتی در سپاه و هفته معلم خدمت بزرگ معلم و مربی این شهرستان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در کنار تلاش برای ارتقای معنویت نیروهای خود با بهره گیری از آخرین تجهیزات نظامی روز دنیا آماده پاسخ گویی به هرگونه تجاوز و حمله احتمالی دشمنان را دارد.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی گفت: نیروهای بسیج، سپاه و رزمندگان اسلام در بهبوهه جنگ لحظه ای از اعتقادات و آرمان های خود عقب نشینی نکردند و توانستند در سخت ترین لحظات جنگ نیز در پای اعتقادات خود راسخ و استوار باشند

.مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نیز در ادامه با اشاره به الگو شدن مربیان در بین آحاد مردم ابراز داشت: مربیان عقیدتی بایستی با بصیرت افزایی و تقویت معنویت در بین مجموعه، سپاه نیروهای این نهاد عظیم را از آفت ها و آسیب هایی چون عافیت طلبی، دنیا زدگی،تجمل گرایی و.... برحذر دارند

حجت الاسلام رستمی خاطر نشان کرد تنها با تاسی از آموزه های ناب اسلام و منویات مقام معظم رهبری می توان الگو و اسوه برای دیگران شد.

امام جمعه شهرستان خوی نیز در ابتدا ضمن خیر مقدم گویی به فرمانده،مسئول نمایندگی ولی فقیه ،معاونتها و مربیان سپاه این شهرستان با اشاره به فلسفه تشکیل سپاه پاسداران بنا به دستور بنیانگذار کببر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: صیانت از دین مبین اسلام و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی از مهمترین رسالت های سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام شکوری افزود: سپاه نهادی مردمی و برخاسته از بطن مردم است که اعضای آن را مجموعه ای از جوانان با ایمان و مخلص با بهره گیری از دو عنصر ایمان و سلحشوری تشکیل می دهند.

وی در ادامه از تلاشهای فعالان و خدمت گذاران نهاد مقدس سپاه و بسیج در تمامی عرصه ها چون محرومیت زدایی،نظامی، دفاعی معنویت و...تصریح کرد: امنیت و آرامش کنونی ما بخاطر جانفشانی شهدا و اقتدار نظام است و دشمن هرگز نمی تواند برکشوری که پیرو امام و ولایت است پیروز شود.

گفتنی است در پایان از تلاشها و زحمات امام جمعه شهرستان خوی تجلیل شد.

ارسال نظرات