حجت السلام بابا شاهی

حضور گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان است/ توجه به اقتصاد مقاومتی از مسائل مهم برای رئیس جمهوری آینده باشد

نماینده ولی فقیه درسپاه بیت المقدس گفت: تداوم دشمنی های استکبار ، این مسئله را روشن می سازد که مسیر انقلاب از راه و مسیر خود منحرف نشده و همان راه و مسیر اوایل انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۵۶۱۲۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت السلام بابا شاهی روز گذشته در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی در سپاه که با حضور پرسنل سپاه مریوان ، در حسینه سپاه این شهرستان برگزار گردید حضور پیدا کرد.


 نماینده ولی فقیه درسپاه بیت المقدس کردستان با توجه به تاکیدات رهیر معظم انقلاب ، بر لزوم شرکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان است ایشان همچنین با توجه به نامگذاری پیاپی چندین سال بنام اقتصاد مقاومتی توسط  مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ، گفت یکی از مسائل مهم برای  رئیس  جمهوری آینده باید مسایل اقتصادی کشور و توجه به اقتصاد مقاومتی باشد.


وی در ادامه بیان کرد:  تداوم دشمنی های آمریکا و متحدانش و همچنین فشار اقتصادی  بر ایران ، این مسئله را روشن می سازد که مسیر انقلاب از راه و مسیر خود منحرف نشده و همان  راه و مسیر اوایل انقلاب است.

حجت الاسلام بابا شاهی در بخش دیگری از سخنان خود در این همایش به بیان فضیلت ماه های رجب و شعبان پرداخت و عنوان کرد: در این ماه ها که رحمت خداوند می بارد بهار معنویت اولیا الله است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تداوم راه پیامبر و اهدافش اهداف نهضت پیامبر است، گفت: هدف انقلاب که همان هدف پیامبر اسلام است نجات انسان ها از یوغ استکبار و ظلم ستمگران و همچنین اجتناب از طاغوت و مبارزه با آن است و برای شناخت این انقلاب باید تایخ پیامبر را مطالعه کنیم.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان افزود: استقلال در تمام زمینه ها یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بوده است.

 

باباشاهی در ادامه اظهار کرد: عقیدتی سیاسی به این علت در سپاه شکل گرفت که برای آمادگی نیروها عنصر فکر و عقیده بیدار باشد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان  گفت: با ایمان و اعتقاد به خدا می توان در مقابل همه تهدیدات دشمن ایستاد. همانطور که در زمان دفاع مقدس اعتقاد و ایمان به خدا، اعتماد بالای مجاهدان، پشتکار و توکل به خدا توانست خرمشهر را آزاد کند.

 

حجت الاسلام باباشاهی با اشاره به جایگاه والای پاسدار اظهار داشت: الگوی شما پاسداران امام حسین (ع) است که به عنوان یک پاسدار واقعی خود را فدا کرد و اسلام را احیا کرد.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از چندین پاسدار نمونه از طرف نمایندگی ولی فقیه در سپاه مریوان با اهدای لوح سپااس تجلیل به عمل

 
ارسال نظرات