خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه شباب سپاه ناحیه همدان از شبکه سازی در فضای مجازی با هدف اعتلای معنویت در بستر جامعه و فضای مجازی خبر داد و گفت : علاوه بر این با شبکه سازی به دنبال اعتلای عمق بخشی داخلی در بین بسیجیان و جامعه هستیم.
کد خبر: ۸۸۵۶۱۲۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
سیدعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به ظرفيت‌ها و امكانات شبکه شباب اظهار داشت: امكانات متعدد در شباب، فرصت و جايگاه مناسبی است كه با صرفه‌جويي در وقت و امكانات، عملكرد رده‌هاي خود را به بهترين نحو ممكن به سراسر كشور معرفي كنيم.

وی در تشریح برنامه های ابلاغی سال جدید شباب و فضای مجازی افزود: با توجه به اینکه حجم برنامه‌های سازمان بسیج در سال جدید نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته و بیشتر بر کیفی‌سازی آنها تاکید می‌شود؛ قرارگاه شباب هم به عنوان یکی از قسمت‌های مهم و اثرگذار سازمان بسیج باید تابع این موضوع باشد.

مسئول قرار گاه شباب سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه برنامه‌های شباب امسال در راستای شبکه‌سازی و کیفی سازی است، تصریح کرد: بر این اساس باید بر روی سایت های عملکردی شباب از نظر محتوایی و کیفیت بخشی و شکل ظاهری کار کرد.

وی با تاکید بر شبکه‌سازی در فضای مجازی عنوان کرد: بر اساس این ابلاغیه در شبکه سازی هدف بر این است تا بسیجیان سازماندهی شوند و پای کار بیایند تا زمینه نقش آفرینی بسیجیان در عرصه شبکه مجازی ایجاد شود.

زارعی اعتلای معنویت در بستر جامعه و فضای مجازی را از اهداف شبکه سازی در بین بسیجیان بر شمرد و ابراز داشت : علاوه بر این با شبکه سازی به دنبال اعتلای عمق بخشی داخلی در بین بسیجیان و جامعه و همچنین ایجاد معنویت و بصیرت در بین بسیجیان از دیگراهداف شبکه سازی هستیم.

وی برگزاری جلسات ماهیانه فرمانده سپاه ناحیه همدان با بسیجیان در تالار گفتگو را به عنوان اولین و مهم ترین برنامه های شباب رده عنوان کرد و افزود: در این خصوص امسال به سمت موضوعی کردن جلسات پیش خواهیم رفت و علاوه بر آن بسیجیان می‌توانند به راحتی مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را منتقل کرده وسریع‌تر پاسخ خود را دریافت کنند.

مسئول قرار گاه شباب سپاه ناحیه همدان در ادامه تشریح ابلاغ برنامه ها با تاکید بر پیاده سازی شبکه پیامکی بسیجیان گفت : بر این اساس باید تمامی رده های بسیج اعم از اقشار و محلات نسبت به این موضوع اقدام نمایند و پیام هایی در جهت بصیرت افزایی برای بسیجیان رده خود ارسال نمایند

زارعی برگزاری دوره آموزشی شباب ویژه بسیجیان پایگاه ها را یکی دیگر از برنامه های شباب در سال جاری دانست و اضافه کرد : این مهم از برنامه های اجرایی قرار گاه شباب ناحیه همدان می باشد که لازم است در این خصوص مسئول خوزه بسیجیان رده خود را فراخوان کند تا رده‌های پایین سطح بسیج به اهمیت این شبکه شناخت پیدا کنند

وی با تاکید بر ضرورت استفاده هر چه بیشتر از بستر شباب با شاره به گستدرگی شبکه های مجازی یادآور شد : باید مسئولین شباب در راستای استفاده بهینه و اثرگذار از این بستر تلاش کنند چرا که در فضای مجازی دشمن به فکر ضربه زدن است بنابراین باید هوشیار بود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات