نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر سرلوحه قرار دادن عمل به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تأکید کرد و گفت: اشتغال برای جوانان ایجاد کنید.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۹۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با کارکنان بانک انصار استان سمنان با بیان اینکه بندگی کردن همه اش به خواندن نماز و روزه گرفتن نیست، اظهار داشت: انسان برای دو کار خلق شده است یکی بنده خدا و تسلیم امر خالق یکتا و دوم احسان و خوبی کردن به مردم.

وی افزود: انسان بنده احسان است و باید گفت خوبی کردن به دیگران در نزد خداوند و دیگر انسان ها هرگز فراموش نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان داشت: فلسفه بانکداری خدمت است و نباید گمان کرد که بانک یک بنگاه معاملاتی است و باید بانکها در خدمت مردم باشند و گره گشای کار مردم باشند.

آیت الله شاهچراغی اظهار داشت: بانک انصار خوشنام است و نام خوبی را با خود یدک می کشد"انصار" یعنی یاری کردن و یاری رساندن به مردم.

وی ادامه داد: شما به مردم یاری می رسانید و خدمتگزار مردم هستید آنهم خدمتی در راه خداوند و بنابراین مردم از شما انتظار بیشتری دارند و آنگونه که گزارش کار و عملکرد شما را شنیدم و دیدم خدمات شما نمونه و ارزنده است همچون خدمت به جوانان در راه آسان سازی ازدواجشان و به دانش آموزان و این خدمات است که ماندگار است و همان گره گشایی واقعی از کار خلق است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: توقع می رود که شما با این خدمات ارزنده حجت برای سایر بانک ها باشید.

آیت الله شاهچراغی بیان داشت: آنچه که انسان را تهدید می کند پول و مادیات است و پول در دست انسان باید در مسیر و راه خودش باشد و انسان را به خود خیره نکند که از راه مستقیم و اصلی خارج و منحرف شود.

وی افزود: زرق و برق مادیات و پول و مال و منال دنیا جاده ای بس خطرناک است و صدماتی جبران ناپذیر را برای انسان به دنبال دارد؛ بنابراین باید با احتیاط حرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان داشت: شما نباید بین مراجعه کنندگان به بانک تبعیض قائل شود و برای مثال فردی که با لباس آنچنانی به بانک مراجعه می کند و سر و وضعی درست و حسابی دارد و فردی دیگر که وضعیتش متوسط و یا ضعیف است هر دو باید در نزد بانکداران و کارمندانش یکسان باشند و با همه باید با احترام برخورد شود و البته که باید نوبتها رعایت شود که این از سیره رسول الله (ص) است.

آیت الله شاهچراغی تأکید کرد: نسبت به مراجعان خود اخلاق اسلامی را رعایت کنید تا همه راضی و خوشحال از نزد شما خارج شوند و بدانید که نارضایتی بلا و خطر است؛ بنابراین در مسیر خداوند حرکت کنید تا خداوند نیز کمک و یاری رسان شما باشد.

وی در پایان بر سرلوحه قرار دادن عمل به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تأکید کرد و گفت: اشتغال برای جوانان ایجاد کنید.

در ادامه سیدابوالفضل قدمی مدیر سرپرستی شعب بانک انصار استان سمنان به ارائه گزارش عملکردی از خدمات بانک اشاره کرد و گفت: برنامه ها و فعالیت های متعددی از جمله برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مراسم مذهبی و زیارت عاشورا و برگزاری جشن ها در اعیاد مذهبی در کنار کار اصلی و جاری بانک انصار در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: طرح حاتم بانک انصار نیز از جمله کارها و اقداماتی است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به قشر محروم و ضعیف جامعه در دستور کار قرار داده ایم.

قدمی بیان داشت: ارائه خدمات بانکی به دانش آموزان در استفاده از خدمات الکترونیک آموزشی به منظور صرفه جویی در وقت انجام می دهیم.

مدیر سرپرستی شعب بانک انصار استان سمنان همچنین پیشگام بودن در مسائل اقتصادی را از دیگر اولویت های بانک انصار نامید و گفت: برگزاری مراسم ازدواج خانواده های ایثارگران به صورت رایگان نیز از دیگر خدمات این بانک به شمار می رود.

قدمی تصریح کرد: تعداد پرونده های قضایی بانک انصار بسیار انگشت شمار است و به عبارتی بانک انصار کمترین پرونده قضایی و شکایت را در مراجع قضایی دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها