رئیس بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور تأکید کرد:
دکتر حسین قدیانی در جلسه شورای جهاد علمی استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مشکلات جدی که در کشور وجود دارد این است هنوز جبهه جهاد علمی در کشور نداریم.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۸۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه شورای جهاد علمی با حضور رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور در این جلسه گفت: فلسفه وجودی شورای جهاد علمی در سپاه، هم فکری اقشار مختلف بسیج در موضوعات علمی برای تقویت بنیه علمی و برداشتن گام های اساسی است.

دکتر حسین قدیانی بیان کرد: یکی از مشکلات جدی که در کشور وجود دارد این است که علی رغم اینکه ما می توانیم در هر زمینه علمی ورود کنیم و نیازها را با تولید و مشکلات را با تجهیزات علمی برطرف کنیم، اما هنوز جبهه جهاد علمی در کشور نداریم.

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور افزود: ظرفیت های سپاه و بسیج، ظرفیت های بی بدیلی است، لذا این قرارگاه علمی درون سپاه برای هماهنگ کردن قسمت های مختلف علمی ایجاد شده است.

سرگرد پاسدار مهدی حق وردی، مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این جلسه به خبرنگار بسیج، گفت: دومین جلسه شورای جهاد علمی سپاه استان به همت سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با شرکت رابطین علمی نواحی و مسئولین اقشار دانشورز بسیج با دعوت از دکتر قدیانی، مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی برگزار شده است.

حق وردی در بیان اهداف این جلسه اظهار داشت: هماهنگی برای اجرای بهتر برنامه های علمی بسیج، بررسی عملکرد برنامه های علمی بسیج در سال 95، بررسی نحوه اجر ای برنامه های علمی در سال 96 و هم فکری در خصوص شیوه های پیش برد برنامه های علمی و حمایت از مخترعین استان از اهداف برگزاری این جلسه است.

ارسال نظرات