بوشهرـ امام جمعه کاکی گفت: امروز کتاب های استاد شهید مطهری به زبان های مختلف ترجمه و در اختیار همه ادیان قرار گرفته و در بسیاری از کشورهای جهان مورد تدریس دانشگاه های معتبر است.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۵۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛حجت الاسلام محمدی امام جمعه کاکی صبح امروز در همایش استاد شهید مطهری، گفت: نقش استاد شهید مطهری در استحکام و شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار مهم و تاثیر گذار است و در جامعه نقش راهبردی و مهمی دارد.

محمدی اظهار کرد: شهید مطهری یکی از موثرترین شخصیت هایی بود که قبل از انقلاب در کنار امام(ره) برای انقلاب اسلامی تلاش کرد و بعد از انقلاب نیز به عنوان یار و یاور امام(ره) ماند تا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امام جمعه کاکی افزود: از بزرگترین خدماتی که این دانشمند شهید داشتند تالیف چندین کتاب در موضوعات مختلف بود که هم مورد نیاز آن جامعه و هم نیاز جامعه امروز است.

وی ادامه داد: امروز کتاب های استاد شهید مطهری به زبان های مختلف ترجمه و در اختیار همه ادیان قرار گرفته و در بسیاری از کشورهای جهان مورد تدریس دانشگاهای معتبر قرار گرفته است.

محمدی بیان کرد: روشنگری شهید مطهری در بین جوانان به نقش آن شهید در پیوند دانشگاه و حوزه علمیه امروز تاثیراتی را شاهد هستیم که نتایج بسیار ارزشمندی داشته است.

امام جمعه کاکی اذعان کرد: شهید مطهری بنیان گذار وحدت بین حوزه و دانشگاه به عنوان دو جایگاه مهم و تاثیرگذار جامعه بود./انتهای پیام 
ارسال نظرات