خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی کشور:

جوان انقلابی مدافع منافع انقلاب و ارزش ها است

مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: برای رشد و شکوفایی چیزی کم نداریم اما مدیریت انقلابی می خواهد، نگاه به داخل می خواهد نه اینکه کسی خودش را آویزان غرب و دولت های غربی کرده و از داشته های خودش غفلت کند.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۴۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج  در قزوین، داوود گودرزی مسئول بسیج دانشجویی کشور در نشست سالانه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان قزوین که صبح امروز(شنبه) با حضور سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان و حضور پرشور دانشجویان بسیجی که در سالن اجتماعات شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد،با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که می فرمایند راه حل رفع مشکلات کشور استفاده از ظرفیت جوانان است اظهار داشت: اگر می خواهیم فرهنگ عمومی کشور، مشکلات اقتصادی و توسعه و پیشرفت یابد باید از ظرفیت جوان انقلابی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه جوان مومن انقلابی با هیچ جریان و حزب سیاسی انحصاری ندارد عنوان کرد: هرکسی که در مسیر انقلاب باشد جزئی از انقلابیون جوان است.

مسئول بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: همه جوانان ایران، همه کسانی که آرمان ها و اهداف و ارزش ها را قبول دارند و قانون اساسی را به عنوان میثاق ملی قبول دارند و ولایت فقیه را بعنوان نائب امام زمان(عج) قبول دارند انقلابی هستند.

گودرزی اصلی ترین شعارهای انقلاب اسلامی را آزادی، کرامت انسانی، استقلال، عدالت اجتماعی، مبارزه با ظلم و ستم و استکبارستیزی برشمرد.

وی یادآور شد: اگر فساد و تبعیضی در جامعه رخ می دهد را باید ببینیم و قدرت بین المللی،قدرت موشکی و هسته ای هم باید دید و فریب رسانه ها و ماهواره ها و منافقینی که افکار عمومی را جهت می دهند را نباید خورد.

این مسئول مطالبه گری، فرهنگ سازی، تبیین و روشنگری را از مهمترین وظایف جوانان مومن انقلابی دانست و ادامه داد: هیچ کشوری و ملتی به اهداف خود نرسیده اند جز اینکه یک عده ای فداکاری کرده اند، از مهمترین وظایف امروز ما روشنگری برای مردم است به عنوان دانشجویانی که قشر پیشرو جامعه هستیم  باید واقعیت ها را ببینیم و به مردم بگوییم و مسئولین و همه دولت ها در جمهوری اسلامی موظفند پاسخگوی مردم باشند.

گودرزی با اشاره به منویات امام خمینی (ره) که فرمودند مسئول نباید در جمهوری اسلامی خودش را حاکم بداند گفت: یک مسئول نباید نگاه اربابی نسبت به مردم کشورش داشته باشد لذا جوان مومن انقلابی باید چنین مسئولینی را از مقام مسئولیت پایین بکشد و کسی را انتخاب کند که انقلاب اسلامی را به تمدن اسلامی برساند نه اینکه به عقب براند.

وی جوان انقلابی را مدافع منافع انقلاب و حفظ ارزش ها دانست و تصریح کرد: دانشجو و جوان انقلابی شجاعت و جسارت را باید از شهدا درس بگیرد و یقه مسئولین مربوطه را بگیرد و اجازه ندهند به مردم دروغ بگویند و کار نکنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه سخنان خود به ۵ شاخص جوان انقلابی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: هر کسی که مسیر انقلاب را منحرف کند ما قاطعانه مقابل آن می ایستیم.

گودرزی با اشاره به وظایف جوان انقلابی در کشور عنوان کرد: بازتعریف اندیشه های انقلاب اسلامی از جمله این وظایف بوده چرا که تا کنون اندیشه های انقلاب به خوبی در جامعه ارائه و عملی نشده است.

وی ابراز کرد: ما یک کشور انقلابی هستیم که بی هدف انقلاب نکردیم ما انقلاب کردیم که تحقق دهنده آرمان ها و ارزش ها باشم بنابراین اگر مسئولیتی گرفتم باید پایبند به آرمان ها و محافظ ارزش های جمهوری اسلامی باشیم و برخلاف قانون اساسی کشور عمل نکنیم.

مسئول بسیج دانشجویی کشور ضمن بیان اینکه راه حل مشکلات کشور تعامل با غرب نبوده و نیست تبیین کرد: برای رشد و شکوفایی چیزی کم نداریم اما مدیریت انقلابی می خواهد، نگاه به داخل می خواهد نه اینکه کسی خودش را آویزان غرب و دولت های غربی کرده و از داشته های خودش غفلت کند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار