خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین مطرح کرد: رسیدن به کمال برای یک جوان تحقق پیدا نمی کند مگر این که آن جوان در فضای اسلامی ناب تربیت شود و فضای اسلامی جامع یعنی همه شئونات و جوانب اسلام را داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۳۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در گفتگوی اختصاصی با حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسئول نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن قزوین، در خصوص جایگاه پاسداری اظهار کرد: شان جانبازی, شان مومن مجاهدی است که در راه جهاد از بذل جان هراس ندارد و به همین دلیل روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز نامگذاری شد.

وی ادامه داد: ممکن است کسی لباس مقدس پاسداری بر تن نداشته باشد اما شان پاسداری داشته باشد و یا ممکن است جنگی اتفاق نیفتاده باشد و کسی مجروح نشده باشد ولی شان جانبازی داشته باشد.

حجت الاسلام مهدی جو در ادامه بیان کرد: کسی می تواند شان جانبازی و هوای جانبازی در راه خدا را داشته باشد که شان پاسداری داشته باشد و کسی می تواند شان پاسداری داشته باشد که خلوت ناب با معبود خود داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین معتقد است: ما نمی توانیم درعرصه های سیاسی این دنیا کاری انجام دهیم مگراینکه رشته ارتباط به خداوند را داشته باشیم.

مهدی جو افزود: رسیدن به کمال برای یک جوان تحقق پیدا نمی کند مگر این که آن جوان در فضای اسلامی ناب تربیت یافته باشد. فضای اسلامی جامع یعنی همه شئونات و جوانب اسلام را داشته باشد نه بخش خاصی از اسلام را در نظر گرفتن.

این مسئول در خصوص چگونگی ایجاد فضای اسلامی برای جوانان توضیح داد: اگر جوان درچنین فضایی تنفس کند می تواند این شئونات را با هم داشته باشد. چگونه می توانیم چنین فضایی داشته باشیم؟! با وجود بودن علمایی چون شهید مطهری که مرزهای اسلام را ناب و جامع ترسیم کردند و با پیروی کردن از چنین عالمی رسیدن به این فضا میسر است.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با شهید مطهری گفت: مطهری عالمی است که حضرت امام فرمودند آثار ایشان بدون استثنا اسلامی است، آثاری که فقط اسلام ناب را عرضه کرد و مقام معظم رهبری فرمودند آثار مطهری در نسل های آینده شناخته خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی جو در پایان خاطرنشان کرد: آنهایی که اسلام را نمی شناسند اسلام را برای دیروز می دانند و آنهایی که اندکی اسلام را شناختند اسلام را برای امروز می دانند اما آنهایی که اسلام را ناب و جامع می شناسند اسلام را برای فرداها می دانند.

1008/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها