بوشهرـ مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیج و سپاه تنها مجموعه ای هستند که به صورت اجرایی در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۸۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ ذوالفقار عباسی فرد مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی، گفت: امروز بسیج سازندگی توسعه پیدا کرده است و بازخورد این سازمان در مناطق محروم بسیار قابل مشاهده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر اظهار کرد: هر کجا که سپاه ماموریتی را آغاز می کند رشد و تاثیرگذاری ایجاد می شود و با فعالیت های ارزشی و ایمانی مردم ان را لمس می کنند.

عباسی فرد با بیان اینکه مخاطبین در فعالیت های بسیج سازندگی جوانان هستند، افزود: در بسیج سازندگی کار به مردم واگذار شده است و سپاه در کنار مردم قرار دارد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته، بیان کرد: اعزام 200 تیم پزشکی به مناطق محروم، ایجاد بیمارستان صحرایی، ویزیت رایگان 7هزار نفر در مناطق محروم،  اعزام گروه های جهادی، اهداء 700 جهیزیه به ارزش هر نفر 50 میلیون ریال، نصب بیلبورد با المان شهداء، مشارکت در احداث دفاتر ائمه جمعه و حوزه علمیه، احداث 8 سالن ورزشی، احداث 32 خانه عالم، ساخت 22 مدرسه 2کلاسه، احداث 22 حسینیه، ساخت 35 غسالخانه، 880 بهسازی ساختمان و احداث 77 آب انبار عشایری بخشی از فعالیت های یکساله سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر اذعان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیج و سپاه تنها مجموعه ای هستند که به صورت اجرایی در حال فعالیت هستند.

عباسی فرد با بیان اینکه سالانه بیش از 20 میلیارد تومان در راستای اشتغال زایی و اقتصاد مقاوتی تسهیلات پرداخت می شود، تصریح کرد: برای افرادی که علاقه مند به فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی هستند علاوه بر تسهیلات بانکی دوره های آموزشی و توجیهی نیز برگزار می شود./انتهای پیام

 
ارسال نظرات