چرا مطالبات فرهنگیان بعد از مدت ها تأخیر امروز که زمان انتخابات است پرداخت می شود؟ آیا این نوع عوامفریبی نیست؟ اگر توان پرداخت را داشتید چرا به موقع حق مردم را ندادید و حال که پرداخت می کنید باید عذرخواهی کنید نه این برای خود عملکردی مثبت در دولت معرفی کنید.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۱۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از کارکنان سپاه قائم شهر با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهر آیت ا.. معلمی در این دیدار با تشریح نامه54 نهج البلاغه حضرت علی(ع) گفت : بعد از رحلت پیغمبر برای جانشینی توطئه ای در سقیفه بر خلاف وصیت پیامبر شکل گرفت و در آن حاکم جامعه اسلامی تعیین شد که این حاکم در مدت دو سال بر اثر بیماری در بستر وصیت جانشینی می کند.

امام جمعه شهرستان قائم شهر افزود: حال سوال اینجاست که آیا پیامبر حق تعیین وصی برای خود را نداشت که حاکم تعیین شده در سقیفه برای خود قائل شد؟

وی ادامه داد: پیامبر فرمودند اگر دیدید کسی دارد با حق مقابله می کند باید در مقابل او ایستاد لذا ما در دنیا نمی توانیم در برابر بی عدالتی سکوت کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: بیشترین مورد دعوا در دنیا بر سر مقام و مال است به خاطر همین یاران نزدیک حضرت علی (ع) تاب تحمل عدالت علی را نداشتند و با وی به دشمنی پرداختند.

این مسئول با اشاره به شرایط تبلیغات ریاست جمهوری گفت: چرا مطالبات فرهنگیان بعد از مدت ها تأخیر امروز که زمان انتخابات است پرداخت می شود؟ آیا این نوع عوامفریبی نیست؟ اگر توان پرداخت را داشتید چرا به موقع حق مردم را ندادید و حال که پرداخت می کنید باید عذرخواهی کنید نه این برای خود عملکردی مثبت در دولت معرفی کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این خلاف وصیت امام، رهنمودهای رهبری و مصلحت ملت است، جای تأسف دارد که دولت در برابر استکبار کوتاه آمد، از حقوق این ملت گذشت اما هیچ دستاوردی عاید ملت نشد و ادعای کم شدن سایه جنگ از سر کشور را هم دارد. اگر ما شیعه و پیرو مکتب اهل بیتیم، باید در برابر دشمن با اقتدار ایستاد نه این که تسلیم دشمن شویم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها