فولادگر :

انتظار داشتیم دولت توجه بیشتری به جامعه کارگری نشان می‌داد/ لزوم اقدامات تکمیلی و دلجویی از خانواده قربانیان معدن آزادشهر

عضو کمیسیون صنایع گفت: ضمن توجه بیشتر دولت نسبت به حادثه معدن آزادشهر قطعا باید از خانواده های این عزیزان دلجویی شده و اقدامات تکمیلی نیز صورت گیرد
کد خبر: ۸۸۵۵۹۰۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  با اشاره به انفجار معدن آزادشهر، اظهار داشت: باید ابعاد مختلف این حادثه مورد بررسی قرار گیرد تا علل و عوامل آن شناسایی شود.

 

 وی در پاسخ به اینکه برخی اخبار رسانه‌ها حاکی از عمدی بودن این فاجعه دارد، افزود: این موضوع باید بررسی و ریشه یابی شود؛ چنانچه غیرعمدی بوده علل مشخص و درصورت تعمدی بودن با  مسببین برخورد شود.

 

فولادگر تصریح کرد: این حادثه، بسیار برای جامعه صنعتی و کارگری کشور بسیار دردناک است. آن هم در ایام گرامی‌داشت روز کارگر و در شرایطی که مردم مشغول جشن ها و اعیاد شعبانیه بوده و از سوی دیگر افکار عمومی به ایام انتخابات معطوف و متمرکز است.


 
نماینده مردم اصفهان گفت: علی رغم اینکه معاون اول رییس جمهور مامور پیگیری این واقعه شده و برخی وزرا کار بررسی آن را برعهده دارند اما از دولت انتظار می‌رفت که در قبال این واقعه دلخراش واکنش بهتری نشان میداد. هرچند از اقداماتی که تاکنون انجام شده تشکر می‌کنیم اما به نظر میرسید که حداقل در مقایسه با حوادثی که اتفاق افتاد دولت باید بیش از این به جامعه کارگری توجه نشان می‌کرد.

 

فولادگر در پایان خاطرنشان کرد: سال ها بود که در حوزه معدن شاهد حوادثی از این دست نبودیم و شاید واقعه معدن آزادشهر در نوع خودش کم نظیر بود از این رو ضمن توجه بیشتر دولت نسبت به این حادثه قطعا باید از خانواده های این عزیزان دلجویی شده و اقدامات تکمیلی نیز صورت گیرد.

ارسال نظرات