مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع فرهنگیان بسیچی این شهرستان گفت: فرق انتخابات امسال با گذشته مواجهه دشمن با ما در این انتخابات به شیوه جنگ احزاب است، جریان های معاند در مقابل نظام ایستاده اند، آنهایی که برای نابودی این نظام برنامه داشتند از عرصه های مختلف هجمه آورده اند.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۸۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: دشمن می خواهد در جامعه مدیران ضعیف بر مردم حاکم شوند و خروجی آن این باشد که بگویند ای مردم ایران واقعیت مطلب این است که در مسئولان شما مشکلی نیست و نظام را به مردم نا کارآمد نشان بدهند .

وی شرایطی برای کاندیداها برشمرد و بیان کرد: امروز نماینده مردم علاوه بر انقلابی بودنباید کارآمد هم باشد و با اضطراب و دستان لرزان نمی شود در مقابل دشمن ایستادگی کرد و جنگ را از سر ایران اسلامی دفع کرد.
حجت الاسلام فیضی زاده افزود: امنیت را مدیونآن شهیدان پاکی هستیمکه هزاران کیلومتر آن
طرف تر برای دفاع ازحرم و حریم اهل بیت علیهم السلام جان خود را فدا می کنند، این آرامش را امثالشهیدانتهرانی مقدم، حاج حسین همدانی و علی کنعانی به ما ارزانی داشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه تصریح کرد : آن که موجب رفع جنگ و رویاروی دشمن شده است طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، حضور گسترده مردم در انتخابات است.

وی اضافه کرد: مردم با حضور گسترده و دشمن شکن خود در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، کارآمد و مومن شاهد لبخند و تبسم بر لبان مبارک ولایت باشیم و دلشان را شاد خواهیم کرد

حجت الاسلام فیضی زده خطاب به فرهنگیان بسیجی اظهار داشت: همه شما عمار زمان هستید و خوب می دانید و می بینید که شبکه های ماهواره ای و اجتماعی مثل بی بی سی و آمدنیوز و امثال این ها پرچم نظام سلطه اند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه تاکید کرد: دشمن برای براندازی نظام با برنامه حساب شده و به شکل های مختلف هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی هجوم آورده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: شهید مطهری عالمی وارسته و مرزبان واقعی بود که جلوتر از زمان حرکتکرده و با شناسایی اعتقادات غلط و اندیشه های کج تلاش داشت که به آن ها جواب اقناعی بدهد .

حجت الاسلام فیضی زاده افزود: صبر فردی، صبرجمعی و مرابطه، سه تکلیف عمده ای است که خداوند متعال بر عهده ما انسان ها قرارداده است .

وی مرابطه را مرزبانی و پاسداری از اندیشه های اسلام ناب معنی و بیان کرد: مراقبت از اندیشه های ناب، هم رسالت معلم موفق و در مسیر نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله است و هم وظیفه تک تک بسیجیان مدعی ولایتمداری و انقلابی گری است .

ارسال نظرات