به همت سپاه امام علی (ع) تنگستان برگزارشد

دیدار با امام جمعه اهرم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

امام جمعه اهرم در دیدار فرماندهی و کارکنان سپاه تنگستان گفت: انقلاب با ترویج اندیشه های شهید مطهری بیمه می شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۷۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام عیسی راستگو در دیدار فرماندهی و کارکنان سپاه تنگستان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده بود با اشاره به نقش تفکر شهید مطهری در نهضت انقلاب اسلامی گفت: اندیشه‌های این شهید والا مقام موجب ماندگاری انقلاب شده و آن را بیمه می کند.

وی افزود: شهید مطهری الگوی همه در بیان حقایق است چرا که وی در اوج خفقان رژیم پهلوی با شجاعت و بصیرت تمام مردم را به روشنگری فرا می خواند و رفتار و حرکت رژیم طاغوت را مورد انتقاد قرار می دهد.

راستگو اشافه کرد: تبیین اندیشههای والای شهید مطهری یکی از برنامههای اولویتدار سپاه ناحیه پارس آباد در هفته عقیدتی- سیاسی است.

وی اظهار کرد: آثار شهید مطهری به تعبیر امام (ره) بسیار مفید بوده و همگی قابل استفاده است و باید در مراکز علمی به این مهم و بهره برداری از آن توجه کرد.

امام جمعه اهرم با اشاره به موضوع بازشناسی و نهادینه سازی اندیشه‌های شهید مطهری اظهار کرد: فرماندهان و مربیان سپاه و بسیج با تسلط کامل بر این اندیشه های ایدئولوژیک در انتشار آن کوشا باشند و موضوع انتشار و ترویج اندیشه‌های شهید مطهری را فراگیر کنند و این امر موجب ماندگاری انقلاب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار