حجه الاسلام تویسرکانی در مراسم شهدای کربلای خانطومان در شهرستان آمل:
حجت الاسلام تویسرکانی بیان کرد: مدیری که متکبر بوده و برخلاف خود شهدا گام برمی دارد و از بیت المال سوء استفاده دارد خائن به خون های پاک شهدا است.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۶۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هر مدیری اگر به خون شهدا خیانت کرد ذلیل شد و شهدای عزیز حافظ خون های پاک خود هستند که باید قدرشناسی از مقام الای شهدای عزیز داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه آمل ،حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در اولین سالگرد شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده و گرامی داشت شهدای مدافع حرم خان طومان اظهارداشت: ما از شهادت ترسی نداریم و این را دشمن بداند غم و ترسی در ما وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با روحیه عدم هراس به جنگ دشمنان می رویم و آنان را نابود می کنیم که حرفی برای گفتن در برابرمان ندارند.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان این که مدیران باید نوکری مردم را انجام دهند، گفت: قدرت مدیران امانتی از سوی شهدا است که اگر خیانت کنند در مسیر ضلالت قرار می گیرند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: این صندلی قدرت که در دست وزرا و مدیران کشوری قرار دارد صندلی خون شهدا است که به شهادت رسیدند و قدرت به ما رسیده است.

وی با بیان این که رسیدن به قدرت نباید فرصتی برای خوش گذرانی و اشرافی گری باشد، گفت: مدیران باید از هر فرصتی برای خدمت گزاری بی وقفه به مردم بهره گیری کنند.

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: هر مدیری اگر به خون شهدا خیانت کرد ذلیل شد و شهدای عزیز حافظ خون های پاک خود هستند که باید قدرشناسی از مقام والای شهدای عزیز داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: پیام ما به کاندیدا و مدیران کشوری این است انتخابات را نباید تبدیل به تهدید کنند و این انتخابات فرصتی برای پیشرفت و ایجاد امید در کشور باشد.

وی افزود: کاندیدا در سخنان خود نظام اسلامی و خون شهدا را مورد توجه قرار دهند و قرار نیست به هر قیمتی پست ریاست جمهوری را به دست بگیریم.

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: مدیری که متکبر بوده و برخلاف خود شهدا گام برمی دارد و از بیت المال سوء استفاده دارد خائن به خون های پاک شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: کسانی که تدابیر مقام معظم رهبری را عملی نمی کنند و هیچ احساسی نسبت به اسلام و ولایت فقیه ندارند و خائن به خون شهدا هستند.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با همه سرمایه هایش برای حمایت از دین و تحقق آرمان های الهی ایستادگی و مقاومت ارزشمند و گرانقدری دارند و خانواده های شهدا عزیزترین افراد خود را تقدیم کردند تا رضایت خداوند متعال را کسب کنند.

حجت الاسلام تویسرکانی افزود: مردم ایران اسلامی در انتخابات فردی را انتخاب کنند تا کشور را در مسیر ظهور امام زمان(عج) یک گام به جلو ببرد و در انتخابات نباید فتنه و چنددستگی صورت گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها