رئیس ستاد حامیان مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان مازندران با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان دولتی به بخش تولید گفت: در سه سال اخیر کشاورزی استان مازندران دچار رکود شده است.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۶۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از دفتر ستاد مرکزی حامیان مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران، علیرضا جانبازی با بیان اینکه چارت سازمانی  این ستاد در استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است اظهار داشت: تمامی ستادها رسما فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: از سوی معاونت ستادهای کل کشور حجت‌الاسلام رئیسی حکم مسئولیت ستادهای مردمی مازندران برای اینجانب صادر شد.

جانبازی گفت: ستادهای حامیان مردمی حجت الاسلام رئیسی از مجموعه ستادهای مختلف  از جمله اصناف بازاریان، صنعت کاران و کشاورزان تشکیل می‌شود و به منظور تجمیع، نظارت و هم افزایی ستادهای مردمی حامیان شکل گرفته است.

جانبازی خاطرنشان کرد: مسئولان ستادهای حامیان مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستانهای مازندران منصوب شده‌اند و دفاتر ستادها راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه از افراد تاثیرگذار، چهره‌های نخبه علمی و دانشگاهی و چهره‌های شناخته شده به‌عنوان مسئولان ستادها در شهرستان‌ها استفاده کردیم گفت: در حال اقدام تشریفات لازم برای انجام همایش‌های مردمی در سطح شهرستان‌ها هستیم و از وجود مسئولان و سخنرانان کشوری در این همایش‌های مردمی بهره خواهیم برد.

رئیس ستاد مرکزی حامیان مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران با بیان اینکه تمامی کمیته‌های شهرستان‌ها موظف هستند وظایف کار را به صورت روزانه از کمیته‌های استان کسب کنند افزود: تعداد پست‌های فعال در سطح استان بیش از 700 نفر بوده شامل نیروهای عملیاتی در ستادها است.

وی افزود: رئیسی در آستان قدس رضوی دارای سوابق درخشانی بوده و توانسته است درباره معضل حاشیه‌نشینی که در دولت تدبیر و امید مشکلات فراوانی به وجود آورده است به دستاوردهای گران‌سنگی دست یابد.

جانبازی گفت: حجت الاسلام رئیسی به‌عنوان تولیت آستان قدس رضوی در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی فعالیت‌های شایسته و قابل تقدیری صورت داده است.

وی با بیان اینکه رئیسی به‌عنوان دادستان کل کشور، رئیس بازرسی کل کشور عملکرد بسیار درخشانی را داشته است، گفت: می‌تواند با این سوابق در جهت رفع نیازهای جامعه و مبارزه با مفسدان اقتصادی موثر واقع شود.ایجاد اشتغال و زدودن چهره نامیمون فقر در کشور مهمترین برنامه رئیسی است.

وی با اشاره به بد اخلاقی‌های موجود و ایجاد شایعات و رفتارهای ناصواب در خصوص حجت الاسلام رئیسی اذعان کرد: کمیته جوانان با بهره‌گیری از ظرفیت مراکز دانشگاهی و پژوهشی آگاهی لازم را ارائه می‌دهند تا با روشنگری‌ها و بیان واقعیت در جهت تنویر افکار عمومی و معرفی شخصیت رئیسی اقدامات موثری صورت دهیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها