خبرهای داغ:
فرماندار نجف‌آباد گفت: شهر نجف‌آباد یکی از 150 شهر کشور است که امسال برای اولین بار انتخاباتش به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۵۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد به نقل از فارس، سهراب مظفرنجفی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران فضای موجود انتخابات را فضایی آرام بیان کرده و اظهار داشت: امیدواریم در روزهای آینده با شروع تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا شور انتخاباتی در سطح شهر بیشتر شود.

وی درباره اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم نیز بیان داشت: آنانی که در صحنه انتخابات وارد می‌شوند باید در درجه اول اخلاق و ارزش‌های اسلامی را مدنظر داشته باشند که هر جا از این مسیر خارج شویم، دشمن در کمین نشسته است تا بر این موج‌سوار شود و اگر مشکلی در سطح جامعه به وجود می‌آید، با وجود فضاهای مجازی دیگر فقط مخصوص به یک دستگاه خاص نیست.

فرماندار نجف‌آباد در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شما خبرنگاران در این عرصه، ترغیب و تشویق مردم برای حضور دشمن‌شکن در عرصه انتخابات است و این وظیفه‌ای همگانی است چرا که دشمن لحظه به لحظه حضور مردم در صحنه انتخابات این انقلاب که 38 سال از عمر آن می‌گذرد را رصد می‌کند و به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب است.

وی از تعداد ثبت‌نامی‌های شهرستان در انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت و بیان داشت: تعداد کل داوطلبین شهرستان، 450 نفر است که 299 نفر متعلق به شهرها و 151 نفر از روستاها ثبت‌نام کردند که از این تعداد، 63 نفر زن و 387 نفر مرد و 63 نفر دارای سابقه ادوار قبل هستند و که 316 نفر از این افراد تحصیلات بالای لیسانس دارند.

مظفرنجفی درباره برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیک در شهر نجف‌آباد نیز گفت: شهر نجف‌آباد یکی از 150 شهر کشور است که امسال برای اولین بار انتخاباتش به صورت الکترونیک برگزار می‌شود و هم اکنون تعداد 5 تا 8 اکیپ در سطح شهر و مراکز پرتردد به صورت شعب اخذ رأی مانوری در حال آموزش به مردم هستند و هنوز به طور قطع تعداد شعب اخذ رأی مشخص نشده است.

وی در پاسخ به برخی از مشکلات خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی نیز تصریح کرد: ورود رسانه‌های قوی جدید تحت عنوان شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی باعث شده که رسانه‌های رسمی این‌ها را در تقابل با خودشان می‌بینند و شما خبرنگاران با توجه به تخصص و مهارت در عرصه خبر، باید افراد را با نحوه برخورد با این فضاها آشنا کنید و خطوط قرمز ارزشی را آموزش دهید.  

فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد در ادامه بیان داشت: گاهی خبرنگاران حرفه‌ای نیز در این عرصه‌های مجازی از افراد ناشی هم ناشی‌تر عمل می‌کنند که نه تنها مشکلی حل نمی‌شود، باعث ایجاد تنش و چالش در شهر نیز می‌شوند و خروجی خدمت‌مان در هر عرصه‌ای هستیم خدمت به نظام و مردم و احساس امید به آینده باشد.

انتهای پیام/63091/ 40

ارسال نظرات
پر بیننده ها