خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: مهم ترین امر حضور در پای صندوق های رای است و مقام معظم رهبربی نیز فرمودند که حضور حداکثری در پای صندوق های رای است.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۴۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه امام حسن (ع) استان قزوین داود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن, در نشست روشنگری و بصیرتی که در اداره آموزش و پرورش ناحیه 2استان قزوین برگزارشد درخصوص هدف تشکیل انقلاب اسلامی اظهار کرد: هدف ازتشکیل انقلاب این بوده که ما یارانی برای قیام امام زمان آماده کنیم.

وی بیان کرد: نیروهای با وفا ازهمه چیز می گذرند تا لشکرامام زمان تشکیل شود و زمینه برای ایجاد لشکری جهانی برای برپایی صلح جهانی آماده گردد. یعنی مسلمانان ابرقدرت جهانی شوند تا زمینه ظهور فراهم گردد.

بهرامی اظهار کرد: ابرقدرت شدت چند مولفه دارد که مهم ترین "آنها سه مولفه اقتصادی, نظامی و علمی می باشد. در زمینه نظامی پیشرفت های خوبی داشته ایم. در زمینه اقتصادی عقب هستیم ودر زمینه علمی بسیار خوب پیش رفته ایم. بنابراین در این سه مولفه باید بتوانیم به عنوان یک ابرقدرت جهانی مطرح شویم تا زمینه های ظهور را فراهم نماییم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی در ادامه بیان کرد: اینها همه صحنه مبارزه هستند چرا که دشمن قصد دارد از این راه ها وارد شود و قص دارد تا ما را از میدان خارج کرده و ما را به دوران وابستگی برگرداند ولی ما به دشمن همیشه این را نشان داده ایم که با سرعت زیادی در حال پیشرفت هستیم تا بتوانیم به هدف نهایی که همان ایجاد لشکر جهانی برای یاری امام زمان است دست یابیم.

وی عنوان کرد: در زمینه علمی سه مولفه بسیار مهم است که این مولفه ها شامل افرادی هستند که می خواهند علم را بیاموزند و دوم کسانی هستند که می خواهند علم را یاد بدهند ومولفه سوم به کارگیری علم است.

بهرامی تصریح کرد:اگر ما بتوانیم افرادی را که به عنوان پذیرنده علم هستند را درست تربیت کنیم و بعد آنها را به سوی علم آموزی روانه کنیم اثرات بسیار ماندگاری خواهیم داشت. ما تا فرهنگ استفاده از وسیله ای را یاد نگیریم نمی توانیم از آن استفاده کنیم. اگر پذیرنده علم قرار است علم را بیاموزد و برای رضای خدا و خدمت به مردم از آن استفاده نکند نمی توانیم خود را ابرقدرت جهانی خطاب کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن اظهار کرد: در حال حاضرابرقدرت های مستکبر از علم سوء استفاده می کنند و هیچ استفاده درستی از علم ندارند.

وی در خصوص مولفه دوم علم گفت: آموزنده علم دومین مولفه علم است که اگر آموزنده علم تربیت اسلامی نداشته باشد و فرهنگ آموزش را نتواند درست به کار بگیرد نمی تواند دریافت کننده علم را درست تربیت کند.

بهرامی بیان کرد: اگر بین کسی که علم را یاد می دهد با کسی که پذیرنده علم است رابطه قلبی برقرار نباشد دسترسی به هدف نهایی امکان پذیر نخواهد بود. اگر بین کارفرما و کارگر و یا استاد و دانشجو رابطه خوبی برقرار نباشد هیچ هدفی به مقصد نخواهد رسید. پس برای رسیدن به هدف غایی که دستیابی به علم است وجود رابطه قلبی و همانگی بین پذیرنده علم و آموزنده علم لازم است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس, امکانات, نیرو وآموزش کافی نداشتیم ولی یک مولفه باعث شد که پیروزشویم وآن مولفه توکل واعتقاد قلبی و توسل به خداوند بود. اگر قرار است که ما ابرقدرت جهانی شویم باید ایمان و توکل به خداوند سرلوحه کارهایمان فرار گیرد.

وی اظهار داشت: مهم ترین موضوعی که درحال حاضر پیش روداریم بحث انتخابات است که مهم ترین موضوع جمهموری اسلامی است. هر یک نفری که پای صندوق های رای حاضرنشود یعنی سوراخی در بدنه کشتی انقلاب ایجاد کرده است.

بهرامی در ادامه افزود: اگر ما دوستدار نظام و انقلاب و پیرو ولایت فقیه هستیم بایستی با روی خوش افرادی را که نمی خواهند پای صندوق های رای حاضر شوند را قانع کنیم چرا که در این امر اجبار وجود ندارد بلکه اقناع وجود دارد. اگرسوراخی در بدنه کشتی انقلاب وارد نکنند که این سورلاخ ها باعث غرق شدن ما خواهد شد.

وی بیان کرد: مهم ترین امر حضور در پای صندوق های رای است و مقام معظم رهبربی نیز فرمودند که حضور حداکثری در پای صندوق های رای است. ما نباید در این راه از زبان مقام معظم رهبری به شخص خاصی اشاره کنند. این حق همه ماست که دلیل آینده کشور و نظام در انتخابات شرکت کنیم ولی از لفظ باید برای جذب افراد استفاده نکنیم.

بهرامی در پایان افزود: امیدواریم افرادی انتخاب شوند که اصلح بوده و ولایتمدار باشند و آینده نظام و کشور برایشان مهم باشد.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها