مدیر حوزه علمیه شهرستان دیر:

حضور پرشور در انتخابات ناامیدی دشمن را به دنبال دارد

بوشهر-مدیر حوزه علمیه مهدی موعود شهرستان دیر گفت: حضور گسترده در پای صندوق های رای اقتدار و عزت ایران اسلامی را به نمایش می گذارد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۲۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، انقلابی بودن را ملاک انتخاب اصلاح دانست و اظهار داشت: باید فردی رییس جمهوری شود که در راستای اعتلای نظام اسلامی گام بردارد.

وی گفت: انتخابات ما باید وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن باشد و همه‌ ما وظیفه‌داریم در تحقق این حماسه مهم و پراهمیت نقش خود را به‌خوبی و درستی ایفا کنیم.

بحرانی بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی و همچنین انتخاب اصلح از سوی مردم، تاکید کرد و گفت:حضور پر شور در انتخابات نا امیدی دشمن را به دنبال دارد.

وی افزود: رقابت سالم و صحیح در این دوره بسیار حائز اهمیت است و چرا که پایان این رقابت ها همه رفاقت می شود.

مدیر حوزه علمیه مهدی موعود گفت: انتخابات فوایدی زیادی دارد که می توان به اقتدار انقلاب اسلامی در جهان، به نمایش گذاشتن مشارکت مردم و حمایتشان از انقلاب اسلامی و مایوس شدن دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات کسی را انتخاب کنند که اولویت کار او تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

بحرانی خاطرنشان کرد: حضور گسترده در پای صندوق های رای اقتدار و عزت ایران اسلامی را به نمایش می گذارد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

 انتهای خبر./
ارسال نظرات
آخرین اخبار