شهدا عاملی برای به قدرت رسیدن مسؤولان هستند و باید عاشقانه و خالصانه در راه خدمت به مردم و خداوند کار شود نه برای فساد، رانت‌خواهی، مال‌اندوزی، خوش‌گذارانی و اشرافی‌گری مدیران و مسؤولان دست به کار شوند.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۲۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در نخستین سالگرد شهادت شهدای مازندرانی خان‌طومان و شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده در جمع پرشور مردم در مصلای بزرگ میربزرگ، اظهار کرد: آمل شهر بزرگی از لحاظ تاریخ، فرهنگ، اندیشه، سیاست، حکمت و فقاهت است که توانسته در دامن خود بزرگان زیادی را پرورش دهد.

وی با اعلام اینکه حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 در این شهرستان برای همیشه بساط کمونیست‌ها را جمع کرد، افزود: مردم این دیار از گذشته تاکنون دینداری، ولایت‌مداری و دشمن‌ستیزی خود را با شهادت‌طلبی به اثبات رساندند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مازندران بیش از 30 شهید مدافع حرم تقدیم کرده که از دیار آمل پنج شهید در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) به درجه شهادت نائل شدند.

این مسؤول با اشاره به پیامی به شهدا خاطرنشان کرد: اجازه پایمال شدن خون شهدا را نمی‌دهیم و پاسدار خون آنها هستیم همچنین باید این پاسداری را در همه عرصه‌ها نشان دهیم.

تویسرکانی با اعلام اینکه نباید از هیچ هیاهوی دشمن وحشت و هراس به خود راه دهیم، یادآور شد: در راه دفاع از اسلام و خون شهدا نباید مأیوس و ناامید باشیم.

وی با اعلام اینکه خانواده شهدا توانستند در اوج قلل مرتفع جهاد و شهادت جای گیرند و به درجه‌ای دست یابند که از همه هستی خود در راه اسلام دریغ نکردند، بیان کرد: هم اکنون در مازندران دو شهید مدافع حرم داریم که فرزندان‌شان بعد از حادثه خان‌طومان به دنیا آمدند همچنین شهدا زنده و جاوید هستند و نزد خداوند برای همیشه روزی دارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه ماندگار و زنده بودن شهدا خیال و توهم نیست، ادامه داد: ولی و سرپرست فرزندان و خانواده‌های شهدا خدا است چرا که شهدا آبرو، عزت و امنیت را در جامعه توزیع می‌کنند و منبع تمام انرژی‌های الهی و مرکز اصلی حل مشکلات مردم هستند.

این مسؤول با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب شهدا مدافع حرم را از اولیا الله می‌دانند، بیان کرد: مردم بدانند که شهدا بدون منت و توقع بزرگ‌ترین خدمت را به آنها اهدا کردند البته افراد بدحجاب و بی‌حجاب که امروزه ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارند بدانند شهدا بالاترین خدمت را به آنها داشتند تا با امنیت و آسایش در شهرها قدم بردارند هر چند در غیر این صورت معلوم نبود چه بلایی سر نوامیس ما می‌آمد و گرفتاری‌های برخی کشورها همانند عراق، سوریه، افغانستان برای ما رقم می‌خورد.

تویسرکانی با اعلام اینکه عاقل به خادم خود خیانت نمی‌کند و افرادی که به فکر خیانت هستند از جاهلان قلمداد می‌شوند، یادآور شد: توقع شهدا از ما جز حفظ احکام الهی، ارزش‌های دینی، دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها نیست.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط سخت به دشمن باید بگوییم که با مذاکره تعامل و گفت‌وگو مخالف نیستیم ولی می‌دانیم مذاکره و گفت‌وگو با برخی استکبارگران اثر و خاصیت نداشته و به نتیجه نمی‌رسد، ادامه داد: سنت خداوند است که شیاطین و کافران با حق در مبارزه هستند هر چند ما تصمیم به نابودی استکبارگران و ظالمان داریم تا زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه هیچ قدرتی توان خدشه وارد کردن اراده مجاهدان در راه خدا را ندارند، افزود: ایران اسلامی امروزه از لحاظ امکانات نظامی، تسلیحاتی، نیروی انسانی و توان نظامی در آمادگی کامل قرار دارد و دشمن می‌داند ما غم و ترس از آنها نداریم.

این مسؤول با اعلام اینکه مسؤولان باید عاشقانه خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار دهند، بیان کرد: پیام ما به مسؤولان این است که قدرت شما امانتی از طرف شهدا است.

وی با اشاره به اینکه شهدا شهید شدند تا مسؤولان به قدرت برسند پس خیانت به شهدا باعث می‌شود خدا مسؤولان خائن را ذلیل و خار کند، گفت: صندلی قدرت برای وزیر، وکیل و مسؤولان نشان از خون شهدا دارند بنابراین شهدا عاملی برای به قدرت رسیدن مسؤولان هستند و باید عاشقانه و خالصانه در راه خدمت به مردم و خداوند کار شود نه برای فساد، رانت‌خواهی، مال‌اندوزی، خوش‌گذارانی و اشرافی‌گری مدیران و مسؤولان دست به کار شوند.

تویسرکانی با اشاره به اینکه مدیران برای نوکری، خدمت‌گذاری، تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کار کنند، ادامه داد: مردم ایران نشان دادند که بعد از 30 سال پیروزی انقلاب به آرمان‌ها وفادار هستند و مسؤولان خائن را پذیرا نیستند.

وی با اعلام اینکه شهدا حافظان خون خود هستند، افزود: ایران کشور بزرگ و عظیمی است و در پیامی به مسئولان باید گفت دو انتخابات آینده نباید تبدیل به تهدید شود بلکه فرصت ارتقا، پیشرفت، ایجاد امید و روح تازه در کشور باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه  کاندیداها در سخنان خود قدرت نظام، ابهت انقلاب و خون شهدا را در نظر بگیرند، یادآور شد: 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بدانند قرار نیست به هر قیمتی پست ریاست جمهوری را در اختیار بگیرند زیرا قرار ما حفظ عزت، افزایش آبرو و اقتدار نظام است بنابراین مسؤول مستکبر خائن به خون شهدا است و مسؤولانی که سوءاستفاده، دست‌درازی به اموال بیت‌المال و عدم رعایت فرمایشات رهبر انقلاب را در برنامه دارند خائن به خون شهدا هستند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: هرچند بیشتر مسؤولان کشور در مسیر خدمت به شهدا گان برمی‌دارند.

وی از مردم خواست تا فردی را انتخاب کنند تا کشور را در مسیر زمینه‌سازی ظهور یک گام به جلو ارتقا دهد، گفت: انتخابات آینده نباید باعث دودستگی، نفاق، فتنه‌انگیزی و چنددسته‌گی در جامعه باشد و باید مواظب باشیم دشمن می‌خواهد ایران را به سوی دوقطبی و چند قطبی پیش ببرد و دست به فتنه بزند.

تویسرکانی با اشاره به اینکه اختلاف و تفرقه باعث شادی دشمن می‌شود، بیان کرد: وحدت مردم نباید خدشه‌دار شود و 6 کاندیدای ریاست جمهوری مورد تأیید شورای نگهبان هستند پس باید در بین آنها از سوی مردم اصلح انتخاب شود.

وی افزود: فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که بیشتر عشق به خدا داشته و با تواضع، خدمت به مردم، سازش‌ناپذیری با استکبار، تلاش و خستگی ناپذیری و روحیه جهادی گام بردارد، باید فردی انتخاب شود که در راه خدمت به خدا، خلق و عملی کردن اندیشه‌های رهبر انقلاب انگیزه و توان خرج کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر فردی که با رأی مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود مورد احترام بوده و به عنوان رئیس قوه مجریه کشور است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها