امروز اقتدار نظام اسلامی به هوشیاری و بصیرت همه ما بستگی دارد و این اقتدار امروز نظام و کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام و رهبری شجاعانه امام خامنه‌ای است و از این منظر شهدا و امام راحل بر ما حق بزرگی دارند و در قبال این حق همه ما مسؤولیم.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۰۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امیر سرتیپ جمشید اسماعیلی در جمع مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار غرب مازندران و شرق گیلان در مراسم گرامی‌داشت سالروز شهادت امیر سرلشکر علی‌اکبر قربان شیرودی که در صحن مبارک امام‌زاده سیدحسین(ع) شهر شیرود این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی از جمله نخستین نیروهای نظامی کشور بود که در مراحل نخست دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و ولایت‌مداری، با جانفشانی‌های شهیدانی همچون شهید شیرودی برابر دشمن تا چنگ و دندان مسلح متجاوز بعثی شجاعانه ایستادگی کرد و با عملیات متعدد و مهمی که انجام داد ضربات مهلکی بر دشمن بعثی وارد کرد.

وی با اشاره به برخی رویدادهای دفاع مقدس و ذکر خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان اسلام به‌ویژه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی نیروهای جان برکف و شجاع هوانیروز با حضور پررنگ خود و بهره‌گیری از تعهد، تخصص و شجاعت بی‌نظیر خلبانان بزرگی چون شهید شیرودی با بصیرتی که بخرج دادند در رکاب ولایت از کیان این آب و خاک مردانه دفاع کردند.

    جانشین فرماندهی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: جلوی پیشروی دشمن بعثی را که از حمایت‌های همه‌جانبه دشمنان منطقه‌ای و غرب برخوردار بود ایستادند و با زمین‌گیر کردن دشمن، جانانه از مرز و بوم این کشور ولایی دفاع کردند و شهدای بزرگی را نیز به این سرزمین تقدیم کردند که هر یک برای ما افتخار بزرگی محسوب می‌شوند.

وی افزود: امروز اقتدار نظام اسلامی به هوشیاری و بصیرت همه ما بستگی دارد و این اقتدار امروز نظام و کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام و رهبری شجاعانه امام خامنه‌ای است و از این منظر شهدا و امام راحل بر ما حق بزرگی دارند و در قبال این حق همه ما مسؤولیم.

اسماعیلی یادآور شد: شجاعت‌های رزمندگان اسلام و اقتدار این نظام موجب شده است با دشمنان نظام حساب ویژه‌ای روی این کشور باز کنند و برای زیر سؤال بردن این اقتدار و دستاوردهای آن شبانه‌روز در حال توطئه‌چینی ضد علیه ما هستند و این سربلندی و اقتدار که موجب فخر و مباهات همه ماست با رهبری آگاه و هوشیاری ملت و نیز حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح اجازه نخواهد داد تا دشمنان به خیال شوم خود برسند.

  جانشین فرماندهی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در پایان گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و امام راحل با برگزاری یادواره‌ها و گرامی‌داشت آنها تنها کوچک‌ترین اقدام می‌تواند باشد و باید در عمل راه و منش این بزرگان و سفارشاتی که در وصایای شهیدان نهفته است را سرلوحه عملکرد خود در حوزه مسؤولیت‌هایمان قرار دهیم تا این نظام از هر گزندی مصون بماند.

این مراسم با حضور مسؤولان و مردم در زیر باران ادامه یافت و در ادامه با مداحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در رسای مقام والای شهدا با شکوه خاصی برگزار شد و در پایان نیز از تمبر یادبود امیر سرلشکر شهید علی‌اکبر قربان شیرودی نیز همراه بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها