در این کشور یک مسؤول دولتی 300 میلیون تومان حقوق می‌گیرد، ثروت وزیری یک‌هزار و 200 میلیارد تومان است ولی خانواده شهید با دست فروشی زندگی می‌گذراند، آیا این افراد می‌توانند اسلام را پیاده کنند و زمینه‌ساز ظهور باشند.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۰۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام مهدی طائب در مراسم نخستین سالگرد شهید علی جمشیدی شهید مدافع حرم شهرستان نور، شهدای کربلای خان‌طومان و گرامیداشت شهدای جاویدالاثر شهرستان نور که در مصلی‌الغدیر این شهرستان برگزار شد، با طرح این سوال که آیا شهدا مسیری را که انتخاب کردند،برنده‌اند یا بازنده؟، اظهار کرد:  در این عالم همه اشیاء ارزش‌شان به حضور انسان‌ها در کنارشان است و اگر انسان در کنار آنها نباشد ارزشی ندارند، همه سرمایه‌های این دنیا دو حالت دارند اما سرمایه عمر یک حالته است و نمی‌شود برای آینده گذاشت و استفاده نکرد، هیچ وقت نمی‌توان گفت چقدر از عمر باقی است.

رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: شهدا برنده هستند زیرا یقین پیدا کردند و سرمایه عمر خود را به خریدار اصلی(خداوند) فروختند، به دنیا نفروختند که محدودیت مکانی و زمانی دارد و به محض نفس آخر همه چیزهایی را که داده می‌گیرد ولی خداوند در قبال آن چیزی می‌دهد که نه زمان و نه مکان دارد.

این مسؤول بیان کرد: چرا قیامت 50 هزار سال است؟ برای اینکه باید جواب پس داد، در این دنیا چه کردیم، مال خود را در چه راهی خرج کردیم، چگونه رفتاری داشتیم و ...؟

طائب ادامه داد: فرق مرده و زنده این است که  مرده نمی‌تواند اثر بدهد و اثر بگیرد، پس شهدا جسم‌شان زنده نیست لیکن خدا می‌فرماید شهید اثر دادن و اثر گرفتن‌شان تمام نمی‌شود و ادامه دارد اینکه شهدا زنده‌اند یعنی اثر دهی و اثر پذیری پس از شهادت.

وی با بیان خاطره‌ای از عظمت شهید و شهادت و عشق به اهل بیت اظهار کرد: شهادت، سرباز بهایی را که در جبهه کشته شد و پس از شهادت به خواب مادرش آمد را شیعه می‌کند و این اثردهی و اثر پذیری شهداست که پس از تعریف ماجرای مسلمان شدن پس از شهادت از مادرش خواست تا مسلمان و شیعه شود و بر حسین‌ابن علی(ع) گریه کند، این یعنی شهیدان زنده‌اند.

مسؤول قرارگاه فرهنگی طائب به فلسفه انقلاب و حمله نظامی دشمن پرداخت و افزود: ما چه‌کار کردیم که جنگ شد، زمانی که امام آمد و مقدمات ظهور را فراهم کرد و چون امر واجبی بود و برایش خون دادند دشمن متوجه عمق موضوع شد، ما به امام زمان(عج) گفتیم بیا ولی آیا کنار خانه خدا امن است، عده‌ای ماندن که امسال حج بروند یا نه، برای ظهور امام زمان(عج) هم باید گفت که آیا همان بلایی که کوفیان سر جدش آوردند باید اتفاق بیفتد، انقلاب ما زمینه ساز ظهور حضرت است و شهدای ما برای این از جان خود می‌گذرند، از حریم آل‌الله دفاع می‌کنند تا امنیت برقرار شود.

این مسؤول تصریح کرد: اینکه اسرائیل باید از بین برود، راهبرد انقلاب و اسلام است تا خانه خدا از دست صهیونیست و آمریکا آزاد شود، اینکه حالا یکی می‌گوید ما را با سوریه چه کار؟ نمی‌فهمد، نمی‌داند چه بر زبان می‌آورد.

طائب افزود: در این کشور یک مسؤول دولتی 300 میلیون تومان حقوق می‌گیرد، ثروتی وزیری یک‌هزار و 200 میلیارد تومان است ولی خانواده شهید با دست فروشی زندگی می‌گذراند، آیا این افراد می‌توانند اسلام را پیاده کنند و زمینه‌ساز ظهور باشند.

وی خاطر نشان کرد: امروز برخی از دشمنان می‌گویند برجام رها کنید و کاری کنید ایران از سوریه بیرون برود، امروز برخلاف تفکر بعضی‌ها به نابودی اسرائیل خیلی نزدیک‌تر شدیم،  استراتژی این دولت این بود که با تعطیلی مراکز هسته‌ای مشکل با آمریکا حل می‌شود، حال نیز مشکل برجام را باید با خروج از سوریه حل کرد، اینها غافل هستند که اگر دشمن را مهار نمی‌کردیم الان داخل کشور باید مبارزه می‌کردیم و اگر در سوریه جلوی اینها را نبسته بودیم و راه‌ دشمن را سد نمی‌کردیم، باید در کشور می‌جنگیدیم.

مسوول قرارگاه عمار بیان کرد: اینکه برجام سایه جنگ را از سر کشور دور کرد یعنی چی؟ اصلا چه کسی می‌خواست به کشور ما حمله کند، چرا حرف بی‌راه می‌زنند، می‌خواستند از دشمن و آمریکا هیولا درست کنند و بگویند اگر رای ندادید هیولا شما را می‌خورد.

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری به این دلیل اجرایی نمی‌شود چون ما مدیر معتقد به اقتصاد مقاومتی نداریم، سرمایه کشور کم نیست ولی تحمل سختی تولید و حمایت را ندارند و سهل‌ترین کار را واریز پول و واردات می‌دانند.

این مسؤول گفت: به عقیده من بسیاری از بیکاری‌ها حساب شده ایجاد شد تا بگویند آمریکا باید بیاید درست کند بنابراین ما آزمون سنگینی در پیش داریم، باید فردی را انتخاب کنیم که در مسند معاون اجرایی رهبری فردی نترس باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها