خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام حسین برای حفظ اسلام ناب محمدی سرو جان داده است ما پاسداران هم برای حفظ دین سرمی دهیم.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۰۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج صادقی  جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع رزمندگان سپاه صاحب‌الامر (عج) در حسینیه تیپ 82 به سخنرانی  پرداخت .

 در این مراسم که به مناسبت ایام ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد حاج صادقی بیان کرد: اینکه ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار نام‌گذاری شده است به این خاطر است که پاسداری ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و همان‌طور که امام حسین برای حفظ اسلام ناب محمدی سرو جان داده است ما پاسداران هم برای حفظ دین سرمی دهیم.

وی تصریح کرد: حقیقت دین در انقلاب اسلامی تجلی‌یافته است و ما اجازه نمی‌دهیم کسی معترض این انقلاب شود.

حاج صادقی در ادامه تشریح کرد: اما پاسداری الزاماتی دارد که اولین شرط آن مبارزه با نفس است یعنی همان مبارزه با جهاد اکبر است و به گفته مقام معظم رهبری هویت پاسداران به میزان قدرت معنویتشان است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به نقش سپاه پاسداران پی برده‌اند و تلاش می‌کنند که پاسداران را از درون تهی کنند .

وی افزود: از ویژگی‌های بارز پاسداران معنویت و تبعیت مطلق از ولی‌فقیه است و امروز امت بی ولایت برای دشمنان خطر ندارد و امام بی امت هم مثل دوران علی بین ابی‌طالب (ع) اقتدار ندارد اما امت متصل به پیرو ولایت شکست‌ناپذیر است و یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی این است که از اقتدار ولایت‌فقیه کاسته شود.

حاج صادقی بیان کرد: اگر امروز به ارکان انقلاب حمله شود سپاه در مقابل آن می‌ایستد ، ما پاسداران در دفاع از آرمان‌های انقلاب و مقابله با جبهه استکبار جهانی در خط مقدم هستیم و تا جان داریم  مثل امام حسین (ع) از این انقلاب پاسداری خواهیم کرد.

8001/پ30/ب 

ارسال نظرات
پر بیننده ها