خبرهای داغ:
خطیب نمازجمعه کازرون با ابراز تأسف از اینکه برخی جریانات سیاسی از احساسات پاک جوانان سوءاستفاده می‌کنند، گفت: چنانچه برای شادی جوانان دلتان می‌سوزد، بهتر است مشکلات مهم پیش روی جوانان از قبیل مسکن، اشتغال و ازدواج آنان را حل کنید.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۶۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
حجت‌الاسلام محمد خرسند با گرامیداشت فرا رسیدن نیمه شعبان در سخنانی اظهار داشت: انتظار به معنی این نیست که دست روی دست بگذاریم و همه چیز را به قضاوقدر بسپاریم و منتظر باشیم که در آینده چه می‌شود.

امام‌جمعه کازرون با گرامیداشت 11 شعبان ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان تصریح کرد: روز جوان بهترین مناسبت برای الگوسازی برای جوانان کشور است که خودشان را با معیار حضرت علی‌اکبر (ع) قیاس کنند. 

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی جریانات سیاسی از احساسات پاک جوانان سوءاستفاده می‌کنند و آدرس غلط به آنان می‌دهند، خطاب به آنان گفت: چنانچه برای شادی جوانان دلتان می‌سوزد، بهتر است مشکلات مهم پیش روی جوانان از قبیل مسکن، اشتغال و ازدواج آنان را حل کنید نه اینکه برای به دست آوردن چهار رأی آنان را بازی دهید. 

خرسند از نامزدهای ریاست جمهوری خواست تقوا را رعایت کنند و طوری حرف نزنند که دشمن دلشاد شود و از آن سوءاستفاده کند.

خطیب نماز جمعه کازرون از کاندیداهای شورای اسلامی شهر کازرون خواست با اطلاعات کافی وارد این عرصه شوند و وظایف شوراها را مطالعه کرده و با هدف رسیدن به شغل و درآمد در این میدان پا نگذارند.

وی در پایان حادثه تلخ درگذشت عده‌ای از کارگران در ریزش معدن استان گلستان را تسلیت گفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها