خبرهای داغ:

واگذاری زمین برای احداث مراکز درمانی

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب واگذاری زمین برای احداث مراکز درمانی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۶۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

رضا محمدیان  اظهار داشت: همکاری با سایر دستگاه‌ها برای رفع محرومیت نقاط مختلف شهر از جمله مواردی بود که شورا مدنظر قرار داد و از جمله واگذاری زمین در بلوار نصر برای احداث بیمارستان احمدبن‌موسی(ع)، واگذاری زمین در حاشیه پارک 50 هکتاری مادر در بلوار احمدبن‌موسی(ع)، واگذاری زمین در بلوار دولت برای ساخت بیمارستان بیماری‌های خاص و واگذاری زمین در اراضی دراک برای ساخت بیمارستان نمازی 2 از جمله این همکاری‌ها بود که در نقاط مختلف شهر با دانشگاه علوم پزشکی صورت پذیرفت.

وی افزود: همکاری در تامین زمین ساخت 10 فضای درمانی اورژانس محلات آسیب‌پذیر نیز از دیگر مواردی بود که شورا بر آن همت گماشت.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: در پروژه‌های عمرانی ادامه‌دار بودن پروژه مدنظر قرار گرفت چنانکه امکان تکمیل موارد بسیاری در پارک‌های بزرگ‌مقیاس احداثی گنجانده شد.

محمدیان اضافه کرد: در پروژه‌های عمرانی سعی کردیم در این دوره یک سری ویژگیهای خاص وجود داشته باشد و یک مورد این بود که پروژه‌ها از نظر شاخص‌های کیفی و عمر مفید ارتقا پیدا کنند و همچنین استفاده از فناوری‌های جدید و انرژی‌های نوین از قبیل انرژی خورشیدی و مواد نانو در دستور کار قرار گرفت.

این عضو شورای چهارم شیراز تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی با لحاظ داشتن زیباسازی و نورپردازی و فضاسازی اطراف به صورت همزمان اجرایی شد چنانکه فضای سبز مناسبی در پل شهدای پودونک احداث شد و در کنار پل کابلی ولیعصر (عج) نیز باغ موزه در دست احداث است.

وی متذکر شد: در فرهنگسراها ، ورزشگاه ها و ساختمان‌های فرهنگی نیز بیشتر به این سمت رفتیم که در اطراف آن فضای سبز و پارک ایجاد شود تا فضای دلنشیی برای مراجعان ایجاد شود.

به گفته وی، در مباحث عمرانی ادامه‌دار بودن پروژه‌ها مدنظر قرار گرفت چنانکه در برخی پارک‌های بزرگ ممکن است تا 10 سال پروژه‌های جانبی و داخلی ایجاد و به تدریج تکمیل‌تر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار