خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از احداث ۳ پروژه ورزشی با اعتبار ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۵۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
 محمدحسن طیبی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز و اجرای چند طرح عمرانی ورزشی در این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده خانواده‌ها به ویژه نونهالان و نوجوانان از رشته «پینگ پنگ» پس از برگزاری اردوی تیم ملی به میزبانی لارستان، اقدامات مناسب در زمینه استعدادیابی این رشته ورزشی انجام شد.

 وی گفت: با توجه به کمبود فضای موجود برای این رشته پرطرفدار نیاز به ایجاد مکانی خاص برای تنیس روی میز بود که برای این مهم زمینی به مساحت 1 هزار و 500 متر زیربنا در نظر گرفته شد که عملیات احداث آن توسط اداره ورزش و جوانان لارستان و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی لارستان و خیرین آغاز شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه کار احداث نخستین زمین تنیس خاکی این شهرستان در زمینی به مساحت 1 هزار و 200 متر از چند روز پیش آغاز شده است، افزود: پس از انتصاب حسین شریفی لاری به عنوان رئیس هیئت این رشته ورزشی و پیگیری‌های این جوان برای ایجاد زمین تنیس خاکی، این مهم به ثمر نشست که این مکان ورزشی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لار و اداره ورزش و جوانان لارستان در حال احداث است که امید می‌رود این پروژه تا ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین از کلنگ‌زنی زورخانه شهرجدید لار در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: این پروژه در زمینی به سماحت 1 هزار متر مربع در مجموعه ورزشی شهید دانشیار احداث می‌شود. 

طیبی‌زاده بیان کرد: برای احداث زمین خاکی تنیس مبلغ 30 میلیون تومان، خانه پینگ پنگ 600 میلیون تومان و زورخانه 200 میلیون تومان بودجه برآورد شده است.

وی از رفع مشکل تأمین زمین برای احداث پیست موتورسواری، اتومبیل‌رانی و سوارکاری خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری اداره منابع   طبیعی لارستان 30 هکتار زمین برای رشته‌های مهیج ورزشی فوق در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها