فرماندار فریمان در جلسه شورای اداری شهرستان خبر داد؛

تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی زلزله زده تا قبل از فصل سرما

فرماندار فریمان در جلسه شورای اداری این شهر گفت: در 40 درصد مناطق زلزله زده فريمان عمليات آواربرداري پايان‌يافت و کار احداث واحدهاي مسکوني زلزله‌زدگان در اين مناطق آغاز‌شد و تا قبل از فصل سرما تمام واحدهای مسکونی تکمیل و تحویل روستاییان می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۴۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج خراسان رضوی، محمدحسین یساقی در جلسه شورای اداری شهرستان فریمان که با حضور امام جمعه و برخی مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد به ارائه گزارشی از روند خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان منطقه سفیدسنگ فریمان پرداخت و اظهارکرد: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله کار خدمات‌دهی به زلزله‌زدگان با همکاری هلال احمر، سپاه، بسیج و سایر گروه‌های امدادی به خوبی انجام شد.

محمدحسین یساقی ادامه‌داد: در حال حاضر در مرحله آواربرداری منازل مسکونی حادثه‌دیدگان قرارداریم، بنابراین ضروری است که دستگاه‌ها و ادارات در این مرحله نیز در کنار مردم باشند و به کمک‌های خود ادامه دهند.

یساقی با اشاره به اینکه باید تا قبل از فصل سرما تمام واحدهای مسکونی تکمیل و تحویل روستاییان شود، خاطرنشان کرد: در ۴۰ درصد مناطق زلزله زده فریمان عملیات آواربرداری پایان‌یافت و کار احداث واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان در این مناطق آغاز‌شده است که البته قرارگاه خاتم کمک‌های خوبی به زلزله‌زدگان داشته است.

فرماندار فریمان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا تصریح‌کرد: یکی از افتخارات ما این است که نظام محبوب مردم است و مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی بالاترین اعتماد را به نظام دارند، بنابراین ما مسئولان باید طوری رفتار کنیم که این اعتماد و محبوبیت حفظ شود.

وی با اشاره به این که کمیته تبلیغات، امنیت، فضای مجازی و پشتیبانی کار نظارت و کمک به امر انتخابات را برعهده دارند، اظهارداشت: ۹۵شعبه اخذ رأی روستایی و شهری با همکاری حدود۲هزار نفردر شهرستان درراستای انتخابات درنظر گرفته شده است.

امام جمعه شهرستان فریمان هم در ابتدای مراسم اظهارکرد: رمز موفقیت سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی به خاطر رویکرد معنوی و عقیدتی آنان است.

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی یزدان‌آباد در خصوص انتخابات پیش روی شوراهای اسلامی شهر رو ستا و ریاست جمهوری توصیه کرد: مردم در انتخابات به افرادی متدین و متعهد رأی دهند تا دنیا و آخرت ما را بسازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان با پرداختن به اهمیت جایگاه سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: طبق قانون، سپاه در هرزمان و شرایطی که احساس‌کند آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب موردتهدید واقع شده، وارد عمل می‌شود.

حسین شمس افزود: سپاه افتخار می‌کند که پیرو محض ولایت است و برای یک لحظه از ولایت جدا‌نشده است.

شمس با اشاره به این که انقلابی بودن و انقلابی زیستن در سپاه همیشگی بوده و هست، اظهارکرد: این در حالی است که وادادگی و عقب‌ماندگی برخی دستگاه‌ها در مقاطع مختلف انقلاب مشاهده‌شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها