خبرهای داغ:
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین:
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از آموزش ۱۰ هزار خانوار قزوینی در طرح خادم درسال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۳۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از آموزش ۱۰ هزار خانوار قزوینی در طرح خادم درسال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمید ره‌انجام در نشست خبری که پیش ازظهر پنجشنبه در جمعیت هلال‌احمر استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هلال‌احمر همیشه و همواره در تمام عرصه‌های مهم و حادثه‌آفرین حضور داشته و خدمات قابل توجهی توسط نیروهای امدادی ارائه می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به تأکیدات این جمعیت بر آموزش همگانی ادامه داد: علاوه بر آموزش تخصصی نیروهای امدادی، در حوزه آموزش همگانی هم سال گذشته طرح خادم«خانواده آماده در مخاطرات» در استان آغاز شد تا با آموزش توأمان مردم و نیروهای امدادی، تاب‌آوری جامعه در برابر حوادث افزایش پیدا کند.

ره‌انجام استقرار بالگرد در استان را از اقدامات مهم جمعیت هلال‌احمر در سال گذشته برشمرد و تصریح کرد: اجرای مانورها به منظور سنجش آمادگی نیروهای امدادی به تعداد ۳۰ مورد در شهرستان‌ها و اجرای جشنواره قصه‌گویی مهر در حوزه جوانان هلال‌احمر از دیگر برنامه‌های این حوزه بود.

ره‌انجام یادآور شد: تاکنون ۴ هزار و ۱۰ خانوار در طرح خادم آموزش دیده‌اند؛ طرحی که در قالب آن نیروهای هلال‌احمر با مراجعات دوره‌ای به درب منازل مردم در هر مراجعه چند نکته آموزشی را در مدت حدود ۱۰ دقیقه به خانواده‌ها آموزش می‌دهند.

وی اضافه کرد: برای سال جاری هدف‌گذاری بر این است که در صورت تأمین اعتبارات این رقم به ۱۴ هزار خانوار برسد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: سال گذشته ۱۰ هزار نفر از مردم از خدمات کاروان‌های نیکوکاری استفاده کردند.


ره‌انجام تصریح کرد: در طرح فرشتگان رحمت بیش از ۵ هزار نفر از نیازمندان استان قزوین از خدمات حمایتی بهره‌مند شدند و برنامه‌هایی برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان با برپایی سفره‌های افطاری اجرا شد.

1001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها