مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

حرف با سند و مدرک تخریب نیست/ جبهه مردمی مجموعه‌ای امین است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حرف با سند و مدرک را نمی‌توان تخریب نامید، تخریب یعنی اینکه یک حرف دروغی را به کسی نسبت دهیم.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۳۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده  در گردهمایی بزرگ انقلابیون این شهرستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند، «جنگ امروز شبیه جنگ احزاب است که در آن منافقان و یهودیان مدینه به دشمنان نامه دادند که شما به مدینه حمله کنید و ماهم از درون آن را نابود می‌کنیم و این شد که اسلام در این جنگ شکست خورد».

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان عدم تبعیت مسلمانان از دستور پیامبر (ص) و نفوذ منافقان در لشکر اسلام و سست کردن روحیه مسلمانان را از عوامل شکست سپاه اسلام در جنگ احد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اگر امروز نهضت توحیدی در حال تحریف است، دلیلش این است که منافقان داخلی، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، تصریح کرد: بعضی از منافقان داخل کشور به‌عنوان اپوزیسیون سعی در توقف انقلاب دارند.

محسن‌زاده با بیان اینکه اگر می‌خواهیم از ولایت فقیه تبعیت کنیم، لازم است که انقلابی بمانیم، انقلابی حرف بزنیم و انقلابی عمل کنیم، اظهار کرد: این انقلاب اسلامی بود که موجب سقوط نظام سوسیالیستی شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در مکتب انقلابی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای، آمریکا شیطان بزرگ است و هدف آمریکا که ریشه‌کن شدن انقلاب است تغییر نکرده اما شیوهٔ آنها برای رسیدن به این هدف تغییر کرده است.

محسن‌زاده با تأکید بر اینکه حرف با سند و مدرک را نمی‌توان تخریب نامید، تصریح کرد: تخریب یعنی اینکه یک حرف دروغی را به کسی نسبت بدهیم.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های انتخاب رئیس جمهور در کلام امام خمینی (ره) به کرّات آمده است، عنوان کرد: به کسی رأی دهید که دیروزش با امروزش زیاد تفاوت نداشته باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: جبهه‌ای که به نام جبهه مردمی شکل گرفته، یک مجموعه‌ای امین است که از دل مردم بیرون آمده و می‌توان فرد اصلح را در این جبهه پیدا کرد.




فارس
ارسال نظرات