امام جمعه بابل با اشاره به یاوه‌گویی‌های جنگ‌افروزی در ایران از سوی وزیر دفاع جوان و احمق عربستان، گفت: عنصری ناچیز و بی‌مقدار آل‌سعود که در باتلاق یمن دست و پا می‌زند در حد و اندازه آن نیست که در مقابل نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ایران جرات سخن گفتن داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۳۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی اظهار کرد: با برگزاری هرچه با شکوه‌تر جشن‌ها، ارادت خود را به ساحت مقدس امام زمان(عج) با پذیرایی خیابانی داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه بازاریان با نصب پارچه، نوشته‌ها و پرچم در سر درب مغاره خود عرض ادب نسبت به حضرت ولی عصر(عج) در ایام نیمه شعبان داشته تا خداوند به برکت نگاه ویژه امام زمان(عج) به بازارها رونق دهد، افزود: پایگاه‌های بسیج و هیأت‌های مذهبی نسبت به برگزاری جشن‌های مختلف در سطح شهرستان اقدام کنند تا شیرینی میلاد منجی عالم بشریت در کام جامعه بنشیند.

امام جمعه بابل با اشاره به  یازدهم شعبان روز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان تصریح کرد: روز جوان فرصتی برای توجه به نعمت و سرمایه جوان در جامعه است، جوانان نیز باید قدردان فرصت جوانی باشند و به حضرت علی‌اکبر(ع) تأسی کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با کمال تأسف شاهد بی‌اعتنایی دستگاه آموزشی در آموزش و پروش و دانشگاه‌ها نسبت به بهره‌وری از نعمت و سرمایه جوانان بوده در حالی که روز جوان فرصتی برای توجه به نسل جوان انقلابی است و  باید نسل جوان، انقلابی تربیت شود که تربیت نسل بی تفاوت، شایسته کشور اسلامی ما نیست.

روحانی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از نسل جوان انقلابی در مسؤولیت‌ها، مدیریت شایسته می‌خواهد، یادآور شد: جوانان در صدر انقلاب و در دفاع مقدس عالی‌ترین مدیرت را نشان دادند، اما برخی از مسؤولان، به جای بکارگیری نسل جوان انقلابی و تکریم آن‌ها، به تحقیر این جوانان می‌پردازند.

وی با بیان اینکه نسل جوان موفق انقلابی، سبب شتاب حرکت و پیشرفت کشور در اوایل انقلاب شد، اضافه کرد: برخی‌ها در مدیریت کشور نسل جوان انقلابی را مضر می‌دانند که این خود خیانت است، تقابل با جوانان انقلابی نشان‌دهنده وجود عناصر غیر انقلابی در بین مسؤولان کشور است که حضور نسل جوان انقلابی را بر نمی‌تابند زیرا اگر جوان ما انقلابی باشد نمی‌گوید که حقوق 200 میلیونی برای من کم است، تغییر رویکرد غیر انقلابی به انقلابی با حضور جوانان انقلابی در صدر کشور تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: انتخابات برای تثبیت نظام اسلامی و حضور قدرتمندانه مردم در تصمیم سازی‌ها است که ستون‌های کشور را مستحکم کرد، امام از سال 58 تأکید بر برگزاری انتخابات داشتند تا حضور مردم اقتدار یابد.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه برخی از افراد در تحلیل‌های خود تأکید بر عدم شرکت در انتخابات دارند، اضافه کرد: سرنوشت کشور با انتخابات مشخص می‌شود، حضور در انتخابات واجب شرعی و وظیفه ملی ما است تا با شناسایی درست افراد خوش نام، موفق و صالح را انتخاب کنیم.

این مسؤول از جمله نگرانی‌های انتخابات، را افتادن در دام دشمن برشمرد و اظهار کرد: از جمله دام‌های دشمن برای انتخابات، دو قطبی کردن انتخابات از سوی دشمن است که توسط آن‌ها طرح‌ریزی می‌شود و عده‌ای خواسته و یا ناخواسته در این دام می‌افتند، دو قطبی‌هایی مانند جنگ و صلح، برجام و غیر برجام که این دسته‌بندی‌ها غلط است.

روحانی با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها در کشور معرکه‌گیر انتخابات دو قطبی در کشور هستند، افزود: در سایه دو قطبی کردن انتخابات گذشته بود که برخی از ذخایر نظام نتوانستند به مجلس راه پیدا کنند، باید همه هدف‌ها معطوف به منفعت مردم شود و دسته‌بندی‌های سیاسی در مسیر خدمت به مردم باشد، دو قطبی‌سازی سبب کینه و آثار تلخ بر جامعه می‌شود.

وی با اشاره به یاوه‌گویی‌های جنگ‌افروزی در ایران از سوی وزیر دفاع جوان و احمق عربستان، گفت: عنصری ناچیز و بی‌مقدار آل‌سعود که در باتلاق یمن دست و پا می‌زند در حد و اندازه آن نیست که در مقابل نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ایران جرات سخن گفتن داشته باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها