حجه الاسلام امیری ارجمند پالایشگاه تولید بنزین توسط سپاه اشاره کرد و گفت: با ادامه این کار کشور ما از واردات بنزین خودکفا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۳۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند اظهار کرد: تقوی تنها راه رستگاری است و کسی که دسیسه کرد ضرر کرده است و کسی که تقوی جست رستگار شد.

وی افزود: علی(ع) می‌فرمایند:«انسان‌های با تقوی نفس‌شان پاک است و نیازشان را پیش هر کسی نمی‌برند» زیرا عزت نفس انسان از بین می‌رود و اگر مصلحتش باشد خداوند حاجت او را برآورده می‌کند به شرطی که توکل کند به خدا، تلاش کند و تنها از او درخواست کند.

امام جمعه شهرستان نور ادامه داد: عفت هم درونی است و هم ظاهری و بیرونی که ضامن عزت انسان است که اگر قوی درونی تقویت و قوای ظاهری بتواند از پس اوامر الهی برآید، سلامت می‌ماند و اعضا و جوارح انسان هم از گناه دوری می‌کند.

این مسؤول اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) در جمعی نشسته بودند و شخصی وارد شد و تقاضا کرد نصحیتی بکنند، پیامبر اسلام سه بار پرسید اگر موعظه کنم می‌پذیری؟ آن شخص هر سه با گفت؛ بلی یا رسول‌الله، سپس فرمود:«هر کاری بخواهی بکنی، عاقبت آن را بسنج»، بنابراین با مراقب عاقبت کار و عمل خود باشیم و به پست و مقام خود مغرور نشویم که زوال پذیر و موقتی است.

امیری‌ارجمند امنیت حاصل در کشور را مرهون شهدا دانست و از دست‌اندرکاران مراسم گرامی‌داشت و سالگرد شهدای مدافع حرم کربلای خان‌طومان که  در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد و مردم قدرشناس برای حضور چشمگیر قدردانی کرد.

وی به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرد و افزود: باید جوانان را فعال نگه داشت، بیش از 70 درصد رزمندگان ما جوانان بودند که در جبهه‌ها حضور داشتند.

خطیب جمعه شهرستان نور خاطرنشان کرد: حادثه معدن ذغال‌سنگ گلستان بسیار تأسف‌بار است تا جایی‌که رهبری فرمودند:« من از این حادثه داغدار  شدم»،مردم ما هم ناراحت و مصیبت‌زده شدند و این در حالی‌ است که این کارگران چند ماه حقوق نگرفتند و موضوع نشت گاز هم به مسؤولان معدن تذکر داده شده بود، اما بروز این حادثه قابل گذشت نیست و باید با دقت بررسی شود.

این مسؤول دریافت‌های نجومی را مانع از پرداخت حق و حقوق این اقشار زحمت‌‌کش دانست و تصریح کرد: انقلاب ما به پشتوانه هم اقشار قوام و دوام دارد، کسی که در وزارتخانه 300 میلیون حقوق می‌گیرد دیگر فکر این کارگران نیست، وقتی بحث افزایش یارانه مطرح می‌شود دولت و حتی رئیس مجلس از این امر ابراز نگرانی می‌کنند و غصه‌دار می‌شوند ولی حقوق‌های نجومی را حق می‌دانند این در حالی است که کشور ما توان افزایش پرداخت یارانه‌ها را دارد، اعتراض‌های کارگری، فرهنگیان و... ناشی از این بی‌مسؤولیتی‌ها است.

امیری‌ارجمند به سفر آینده رئیس جمهور آمریکا به عربستان اشاره کرد و افزود: این سفر در پی اظهارات چندی قبل است که از عربستان خواسته بود بخش اعظم درآمدش(سه چهارم درآمد نفت) را به آمریکا پرداخت کند و ظاهراً این سفر برای دریافت مطالبات است، ثروتی که مال مسلمانان است و بهره‌اش را دیگران می‌برند، اگر عربستان این کار را نکند دیگر حمایت نمی‌شود.

وی در پایان از تلاش‌های هلال احمر و بسیج سازندگی قدردانی کرد و بار دیگر به راه‌اندازی پالایشگاه تولید بنزین توسط سپاه اشاره کرد و گفت: با ادامه این کار کشور ما از واردات بنزین خودکفا می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها