معاون وزیر کار بیان داشت: ر سال جدید نقش کار و کارگری در رونق و توسعه تولید بسیار با اهمیت است.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۹۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حمید کلانتری  در هشتمین یادواره سردار رشید اسلام شهید عبدالحسین برونسی، شهدای کارگری استان خراسان رضوی و شهرستان سرخس که با حضور مردم شهید پرور شهرستان سرخس و مسئولان لشکری و کشوری در مسجد امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا را روزی خوار درگاه الهی و نگه دارنده و حافظ انقلاب و ارزش ها دانست و شهیدان برونسی و بابانظر را اسوه های برتر برای نسل امروز عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه در سال جدید نقش کار و کارگری در رونق  و توسعه  تولید بسیار با اهمیت است، تصریح کرد: تولید و اشتغال و صنعت و کشاورزی رمز و علت استقلال کشوری بوده که متعلق به همه مردم است.
 
معاون وزیر کار اظهار داشت: ما وظیفه داریم اشتغال را به روستا ببریم و از روستاها اشتغال را شروع کنیم و دولت هم در این راستا باید حرکت کند.
 
کلانتری بیان کرد: در دوران انقلاب نشدن ها را به شدن تبدیل کردیم و جنگ تحمیلی نمونه بارز خواستن بود.
 
وی به مسئله انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب افزایش امنیت و پیشرفت کشور می شود.
 
معاون وزیر کار اظهار داشت: مشارکت مردمی یکی از سرمایه های اجتماعی است و با حضور پرشور مردم، دولتی که سر کار خواهد آمد، قوی تر و مصمم تر می تواند وظایف و کار خود را انجام دهد.
 
در ادامه امام جمعه شهرستان سرخس در این مراسم از لزوم استفاده از پتانسیل و استعداد ناب جوانان کشور گفت و اضافه کرد: حضور پرشکوه و با صلابت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح، موجبات توسعه کسب و کار و پیشرفت کشور را فراهم می‌کند.
 
حجت الاسلام علیرضا ارژنگ افزود: باید به کسی رای بدهیم که با بصیرت بوده و اولویت ها و ظرفیت های داخلی را بشناسد.
 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها