معاون مديركل و مدیرآموزش وپرورش شهرستان تربت حیدریه همراه معاونین مدیریت با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار و هفته پاسدار را به مدافعان حریم ولایت و میهن اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۸۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سعید نیرویی در اين ديدار ضمن تبریک هفته پاسدار و اعیاد شعبانیه به فرمانده سپاه این شهرستان و مجموعه همکاران وی، به نقش بی بدیل نیروهای جان برکف سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی و انتظامی در پاسداری از حریم ولایت و کشور اشاره و آرامش و امنیت کنونی کشور را مدیون دلاوریها و رشادتهای پاسداران میهن اسلامی دانست و از خدمات و تلاش‌های این عزیزان در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر کرد.
 
معاون مديركل و مدیرآموزش وپرورش شهرستان تربت حیدریه با اشاره به نقش بی بدیل امام حسین(ع) در پاسداری از اسلام گفت: سبز پوشان انقلاب اسلامی ایران به این دلیل که نقش امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان را ایفا می کنند به عنوان پاسدار خطاب داده شده اند چرا که می دانیم سپاه پاسداران نهادی است که در مقابل هجمه های سخت و نرم دشمنان ایستاده است و مبارزه می کند و با هوشیاری تمام ادامه دهنده راه شهیدان هستند.
 
وی از همکاری گسترده و صمیمانه نیروهای انقلابی و ولایتمدار سپاه این شهرستان با برنامه های آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نمود.
 
فرمانده سپاه شهرستان تربت حیدریه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور مدیرآموزش وپرورش این شهرستان و هیات همراه روز معلم را به مدیرآموزش و پرورش و کلیه فرهنگیان تلاشگر این شهرستان تبریک و تهنیت گفت و معلمان را پرچمداران واقعی حفظ و حراست از حریم ولایت و دستاوردهای انقلاب ونظام اسلامی دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها