خبرهای داغ:
حجت الاسلام امینی در خطبه های نمازجمعه گفت: مهم ترین موضوع در انتخابات 29 اردیبهشت، حفظ وحدت میان مردم در کنار داشتن نظرات گوناگون است.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۷۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود، با بیان اینکه برگزاری انتخابات، نمونه بارز مردم سالاری در جمهوری اسلامی است، گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که مردم می توانند با رای مستقیم خود مناسب ترین فرد را برای سکان داری قوه مجریه نظام برگزینند.

وی با اشاره به وجود جهت گیری های سیاسی گوناگون در کشور اظهار کرد: همه گروه های سیاسی کشور در نهایت در مسایل کلان مملکت با یکدیگر هماهنگ هستند و نباید اجازه داد اختلاف ها بر سر مسایل جزیی، وحدت میان مردم و مسوولان را بر هم بزند.

امام جمعه شاهرود بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز تاکید کرد و افزود: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی چشم به انتخابات ایران دوخته اند و این بار نیز ملت ایران با حضور خود در پای صندوق های رای، با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید پیمان کرده و دشمنان را ناامید می کنند.

امینی همچنین در بخش دیگر صحبت های خود به هفته گرامیداشت مقام معلم اشاره و تاکید کرد: جایگاه معلمان بسیار والا و با اهمیت است چرا که مسوولیت سنگین آموزش و تربیت فرزندان یک کشور به آن ها محول می شود و با آموزش صحیح به آنان، می توانند آینده ای روشن برای کشور رقم بزنند.

حفظ وحدت جامعه مهم ترین اصل در انتخابات است 

وی بر لزوم توجه به معیشت فرهنگیان نیز تاکید کرد و گفت: معلمان افرادی با قناعت و دارای زندگی ساده هستند و همواره در پستی ها و بلندی ها حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و دولتمردان باید زمینه را برای داشتن معیشت بهتر آنان فراهم کنند.

در نماز جمعه این هفته شاهرود که با حضور گسترده معلمان و فرهنگیان این شهر نیز همراه بود، از تعدادی از معلمان نمونه و بازنشسته شاهرودی تجلیل شد.

همچنین پنج صندوق اخذ رای به صورت آزمایشی در محل ستاد نماز جمعه قرار داده شده و درخصوص انتخابات تمام الکترونیک شورای شهر، آموزش های لازم به مردم داده شد.

حفظ وحدت جامعه مهم ترین اصل در انتخابات است 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها