دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به توریستی بودن مناطق مختلف استان، گفت: پلیس مازندران با برخورد قاطعی با هنجارشکنان و نیروهای اراذل و اوباش داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۵۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
 به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام اسدالله جعفری در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان ساری با قدردانی از زحمات پلیس در اجرای ماموریت‌های محوله، اظهار داشت: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی و به واقع نوک پیکان تامین امنیت در جامعه بوده و وظیفه نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها از همه حساس تر و سنگین تر است.

وی بر ضرورت تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاه قضایی و پلیس اشاره کرد و افزود: پلیس و دستگاه قضایی باید برخورد قاطعانه با جرائم و هنجار شکنان داشته باشد ولیکن باید مراقب باشیم تا در اجرای ماموریت‌ها فراتر از قانون عمل نکرده و تابع قوانین و مقررات باشیم.

جعفری در آستانه انتخابات به توطئه‌های دشمن و اثرات مخرب شبکه‌های مجازی و اجتماعی که از جانب معاندین نظام سازماندهی شده است اشاره کرد و گفت: امروزه دشمنان ایران اسلامی با استفاده از این‌گونه ابزارها و جنگ نرم قصد دارند، ارزش‌های انقلاب را کمرنگ کرده و مردم را در جریان انتخابات نسبت به نظام اسلامی دلسرد کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری نیز در این نشست گفت: تعامل دو سویه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی زمینه‌ساز امنیت پایدار و اجرای قانون در سطح جامعه است.

سرهنگ زیدالله کاظمی، تعامل بین پلیس و دستگاه قضایی را زمینه‌ساز ایجاد امنیت پایدار و اجرای قانون در سطح جامعه دانست و افزود: انجام تعاملات سازنده بین دو دستگاه فرصت مناسبی را برای رسیدن به اهداف مشترک و دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب فراهم می‌کند.

وی به نقش کلیدی پیشگیری اجتماعی و ضرورت توجه به جلب مشارکت اجتماعی و و آگاه‌سازی شهروندان تاکید و عنوان کرد:همکاری و همراهی شهروندان در پیشگیری نقش موثر و بسزایی در کاهش وقوع جرائم دارد.

کاظمی گفت: پلیس ارائه آموزشهای همگانی برای مردم و لایه‌های مختلف اجتماعی را در دستور کاری خود قرار داده و به دنبال ارتقا سطح آگاهی عمومی شهروندان است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها