خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه شادگان با بیان اینکه انتخابات یک آزمون بزرگ و مهم برای ملت ایران است گفت: انتخابات آینده هر قدر با شکوه برگزار شود باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۲۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان شادگان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین(ع) برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ۲۹ اردیبهشت اظهار کرد: از هم اکنون باید بستر را برای برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط همراه با امید برای مردم ایجاد کرد و لازم است همه در این انتخابات شرکت کنند.

وی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: انتخابات ما باید وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن باشد و همه‌ ما وظیفه‌داریم در تحقق این حماسه مهم و پراهمیت نقش خود را به‌خوبی و درستی ایفا کنیم.

خطیب جمعه شادگان در ادامه خطبه های خود، با اشاره به فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع) که به عنوان روز جوان نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: حضرت علی اکبر (ع) از نظر دین‌داری و ولایت‌مداری شبیه‌ترین فرد به پیامبر (ص) بود و در صحرای کربلا با دلاوری تمام ایفای نقش کرد.

وی با بیان اینکه نقش آفرینان در این نظام از انقلاب تا کنون جوانان بوده اند، گفت: جوانان نیازها و خواسته هایی دارند که می طلبد مسئولان همراه و همگام با نیازها و اولویت های جوانان گام برداشته و برای ایجاد امید و نشاط در این نسل تلاش کنند.

حجت الاسلام شرفی در فراز دیگری از خطبه های خود، با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی و اهمیت آن در کشور افزود: تشکیل بسیج سازندگی یکی از حرکت های تاریخ ساز امام بود.

وی یاد آور شد: بسیج سازندگی یکی از پشتوانه‌های اساسی انقلاب اسلامی است و نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور دارد.

خطیب جمعه شادگان با تبریک فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر گفت: از زمان تاسیس این نهاد، اعضای آن با شعار بشر دوستی گام در فعالیت و کمک و یاری به همنوعان گذاشته اند و فعالیت های جمعیت هلال احمر، با ارزش و مقدس است.

حجت الاسلام شرفی یاد آور شد: امدادگران جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به جامعه هدف نقش مهم و تاثیرگذاری دارد که تقویت  این جمعیت از سوی مسئولان امر مهم و ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها