خبرهای داغ:
آیت‌الله موسوی‌جزایری:

حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت جمهوری اسلامی را در مجامع بین‌المللی افزایش می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت جمهوری اسلامی را در مجامع بین‌المللی افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۲۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

 آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز، همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و با اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی اظهار داشت: پرداخت زکات سبب عنایت و توجه الهی به کشاورزان می‌شود.

وی در همین ارتباط بیان کرد: این مسئله به وضوع مشاهده شد در سال‌هایی که کشاورزان زکات محصولات خود را پرداخت می‌کردند، لطف و برکت الهی شامل حال آن‌ها ‌شد چراکه آنها به پرداخت زکات مقید شده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در ادامه سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) روز جوان را تبریک گفت و عنوان کرد: حضرت علی‌اکبر (ع) به جوانان ما درس دینداری و استفاده از دوران جوانی برای رشد و پرورش شخصیت معنوی داد.

وی در ادامه به برخی از آفت‌های دوران جوانی اشاره کرد  و گفت: بیکاری و بی‌تقوایی برای جوانان یک مفسده هستند زیرا این دو مانند اسب سرکش و چموشی، سبب سقوط راکب خود به قعر دره و به هلاکت رسیدن او می‌شوند.

آیت‌الله موسوی‌جزایری در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه اهواز به وضعیت جوانان ایرانی در دوران طاغوت اشاره کرد و ادامه داد: برای منحرف کردن جوانان مملکت تمام امکانات و برنامه‌های ضداسلامی ‌در اختیار آنها قرار می‌گرفت.

وی در ادامه جان باختن جمعی از کارگران در معدنی در آزادشهر استان گلستان را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: در اثر حادثه و انفجار جمعی از کارگران محبوس شدند و افرادی نیز برای نجات محبوس‌شدگان همکار خود اقدام کردند که جان خود را از دست دادند

امام جمعه اهواز بر حضور حضور فعال مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات 29 اردیبهشت تاکید کرد و در همین ارتباط گفت: بنا به فرموده رهبر انقلاب هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، قدرت جمهوری اسلامی که در حقیقت قدرت مردم این کشور است، در عرصه‌های جهانی بیشتر می‌شود که ما هم توصیه می‌کنیم مردم در این راستا گام بردارند.

آیت‌الله موسوی‌جزایری در ادامه سخنان خود همگان را به انتخاب فرد اصلح توصیه کرد و اظهار داشت: از این تریبون مقدس نمی‌توانیم از کاندیدای خاصی به عنوان فرد اصلح در انتخابات پیش رو نام ببریم زیرا این مسئله بر عهده خود مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به همه مردم توصیه کرد که برای انتخاب فرد اصلح مطالعه، تحقیق و بررسی دقیقی انجام دهند و از آگاهان و مطلعان نیز در این ارتباط تحقیق کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها